Vidinės aplinkos veiksniai


Vidinė verslo aplinka. Vidinė verslo aplinka – tai veiksniai, tiesiogiai susiję su verslininko. Galimybėmis ir darantys įtaką įmonės veiklos efektyvumui. Vidinės aplinkos veiksniai, darantys tiesioginę įtaką šiai verslo idėjos. Galimybėms yra. Vizija, misija, tikslai. Technologijos(. Darbuotojai(. Organizacijos valdymo struktūra. Organizacijos kultūra.


Vidinės aplinkos veiksniai, darantys tiesioginę įtaką šiai verslo idėjos galimybėms yra:

Vizija, misija, tikslai(Šios verslo idėjos vizija – tapti stipria ekologiškus produktus teikiančia įmone, misija – pasiūlyti klientams ir šalies gyventojams tokius produktus, kurie tenkintų jų poreikius, taip pat siekti skatinti pokyčius, kurie kurtų sveikesnę ateitį ir taip atverstų kelią visuomenės ekologijos plėtrai.)

Technologijos(Prekės gamybos ar paslaugos teikimo būdas, nusakantis, kaip pasiekiama užsibrėžtos užduoties. Norint įvesti naujų produktų rūšį, šiai verslo idėjai reikėtų pritaikyti turimus įrenginius, keisti dizainus, pakuoti įvairiais kiekiais, pagaminti ir pastatyti reklaminį stendą, suteikti ilgesnį atsiskaitymo laiką.)

Organizacijos valdymo struktūra(Ši struktūra parodo, kokie yra įmonės padaliniai ir koks jų pavaldumas.

  • Vadyba Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 13 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (232 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Evita
  • Vidinės aplinkos veiksniai
    10 - 2 balsai (-ų)
Vidinės aplinkos veiksniai . (2018 m. Sausio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/vidines-aplinkos-veiksniai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 16:41
×