Vidinės komunikacijos įtaka


Įvadas. Vadybos esmė. Organizacijos tikslai ir aplinka. Įmonės valdymo sprendimai. Struktūra ir planavimas. Darbuotojų pasiekimų valdymas. Darbuotojų ugdymas. Komandinis darbas. Vadovavimas. Vadovų tipai. Vadovavimo būdai. Motyvavimo teorijos. Darbuotojų motyvavimo būdai. Komunikacija. Derybos. Išvados. Literatūra.


Kontroliuoti ir vertinti darbuotojų veiklą, jų atitikimą užimamoms darbo vietoms;

Užtikrinti santykius, leidžiančius įgyvendinti organizacijos tikslus, darbuotojų saviraiškos ir ugdymo galimybes;

Galima teigti, jog norint kad šie uždaviniai butų įgyvendinti, reikia ne tik to norėti, bet ir suprasti kaip visa tai atliekama. Norint tai užtikrinti reikėtų panagrinėti atidžiau personalo organizavimą ir valdymą.

Dabartinis bendrovės kapitalas susiformavo parduodant akcijas bei įnešant nepiniginius įnašus. Įnašai buvo įnešti dabartinių akcininkų, kurie perleido bendrovei tuomet likviduojamos A.Varanavičiaus ir V. Raižio tikrosios ūkinės bendrijos “Ieva ” turtą. Už tai jie gavo atitinkamą bendrovės akcijų kiekį. Vėliau bendrovė išleido akcijų ir jas pardavė. 2000 metais bendrovę valdė jau septyni akcininkai, turintys 40760 balsų. Vėliau įvyko akcijų perskirstymas ir liko tik keturi dabartiniai akcininkai.

Įmonė neturi tiksliai nustatytos bendrovės vizijos bei misijos. Pasak rinkodaros vadovų, jos kompanijos veiklos esmė yra siekti kiek galima pelningesnių pardavimų, tačiau konkrečios strategijos kryptis bei tikslai nėra tiksliai apibrėžti.

Bendrovė norėdama įgyti pranašumą prieš konkurentus, įsitvirtinti rinkoje ir didinti pelną vadovausi su vartotojais susijusiu strateginiu principu, pasirinkdami gamybos ir pardavimų koncentravimo variantą, t. y. bendrovė visą dėmesį skiria pėdkelnių gamybai, stengiasi kuo geriau pagerinti jų charakteristiką, tobulina technologijas, gamybos organizavimą ir tokiu būdu sumažina pėdkelnių gamybos kaštus. Siekia, kuo geresnės produkto kokybės, didesnio pelno, kuo mažesniais kaštais.

Bendrovės produkcija yra gaminama Kaune Europos plente, įsikūrusiame pastate. Gamyba išdėstyta per 5 cechus: siuvimo, mezgimo, rūšiavimo, pakavimo, dažymo, gamybos, kurie randasi trejuose aukštuose. Gamyba nevyksta konvejerio principų, nes naudojama nemažai rankų darbo. Mezgimo cechas, turintis apie 80 įrengimų, kurie dirba 24 valandas per parą. Juos prižiūri pameistriai, mezgėjos, bei kontrolierės. Šiame ceche yra iš pirminių žaliavų numezgami pusfabrikačiai. Sekantis procesas yra džiovinimas, kur numegzti gaminiai yra garinami ir kaitinami. Jie susitraukia ir tampa stabilesni. Vėliau pusfabrikačiai siunčiami į siuvimo cechą, kur jie sukerpami ir susiuvami. Šiems procesams yra naudojama nemažai rankinio darbo su siuvimo mašinomis, susiuvant tam tikras produkto dalis bei pilnai suformuojant pusgaminį. Šiame ceche iš atskirų pėdkelnės dalių yra padaromos vienos pėdkelnės. Kai kuriuos procesus čia atlieka automatizuotos mašinos. Susiūti gaminiai toliau keliauja į dažymą, kur jie grupuojant pagal savo sudėtį bei svorius yra dažomi. Sekantis procesas yra jų išrūšiavimas bei specifinis džiovinimas, kai per tam tikrus įrenginius gaminiai yra išdžiovinami. Vėliau jie patenka į pakavimo cechus. Pakavimo ceche gaminiai yra supakuojami į jiems skirtą pakuotę bei tinkamai paženklinami. Šis gamybos procesas yra paskutinis. Iš cecho produkcija keliauja į tarpinius sandėlius, kur laikomi pusfabrikačiai. Visa pagaminta produkcija paruošta pardavimui yra laikoma realizacijos sandėlyje, kuris įsikūręs Kaune Panemunės rajone.

Įmonė ankščiau turėjo savo filialus, bet likvidavo, nes jų veikla buvo nuostolinga, dėl netinkamos veiklos kontrolės. UAB “Ieva“ turi savo prekybos regionus: Kaunas, Alytus, Marijampolė, Vilnius, Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys. Bendrovėje dirba 176 darbuotojai, kurių didžiausią dalį sudaro moterys, tik apie 10 proc. vyrų. Tarp padalinių yra tik darbiniai santykiai.

Bendrovėje egzistuoja kokybės valdymo sistema. Cechuose dirbantys darbuotojai pamatę broką turi teisę produktą išmesti. Tačiau ši sistema veikia neefektyviai, nes daugelis darbuotojų nenori pripažinti, jog jo pagamintas produktas yra prastos kokybės, nes už kiekvieną brokuotą gaminį darbuotojui yra sumažinamas atlyginimas, nuo jo atskaičiuojama 10 Lt. Todėl darbuotojas, kuo mažiau stengiasi parodyti, jog jo pagamintas produktas yra nekokybiškas.

  • Microsoft Word 108 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5749 žodžiai)
  • Universitetas
  • Viktorija
  • Vidinės komunikacijos įtaka
    10 - 1 balsai (-ų)
Vidinės komunikacijos įtaka . (2018 m. Sausio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/vidines-komunikacijos-itaka.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 18 d. 15:40
×