Vieno kintamojo statistinė analizė Nekilnojamojo turto mokestis


Vieno kintamojo statistinė analizė su. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015. EUR Savivaldybės Nekilnojamojo turto mokestis 1gyv. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015m. Savivaldybės Nekilnojamojo turto mok. 1gyv. Duomenų įvedimas vieno kintamojo analizei Duomenys. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015m. EUR , stačiakampio diagrama. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015. EUR. Mažiausia ir didžiausia reikšmės bei bendras stebinių skaičius be griežtos anomalijos. Sklaidos diagrama Scatterplot. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015. EUR sklaidos diagrama. Sklaidos diagramos vertikalus sutraukimas Vertical jittering. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015. EUR sklaidos diagrama sutraukta vertikaliai. Aprašomoji statistika Summary Statistics. Lietuvos Respublikos sumokėti ir į savivaldybių biudžetus įskaityti nekilnojamojo turto mokesčiai 2015. EUR pagrindiniai statistiniai rodikliai. Centrinės tendencijos matai. Sklaidos ir kitimo matai. Robastinės duomenų analizės problemos. Koncentracijos lygio grafikas. Vinzorizuotas standartinis nuokrypis. Tarpkvartilinis užmojis Apatinė sekstilė. − 6 sekstilė. Asimetrinis neigiamas kairiašonis skirstinys. Asimetrinis teigiamas dešiniašonis skirstinys. Mūsų atveju iš grafiko gauta moda gali būti 4 arba. Modos grafiko variacijos. Modos grafiko variacijos moda gali būti. Teigiamas ir neigiamas ekscesas bei normalusis skirstinys.


Norint įsitikinti ar tiriama visuma vienarūšė ar joje yra netipinių (griežtų ir negriežtų stebinių) tikslinga pasinaudoti stačiakampe diagrama. Jos dėka bus galima įvertinti kokius stebinius pašalinti iš tiriamos populiacijos. Mūsų atveju, už stačiakampio ir „ūsų“ ribos dešinėje diagramos pusėje matome šešias kvadratines figūrėles. Viena iš jų „tamsi“ likusios penkios „šviesios“. Tamsioji vadinama griežta anomalija. Tai Palangos miesto savivaldybė 37,26 sąlyginių vienetų. Anomalijų (išskirčių) prigimtis gali būti atsitiktinė, sisteminė ar tiesiog (istorinio, socialinio, ekonominio, psichologinio, etninio, demografinio, politinio, ekologinio ar kokio kito faktoriaus tipo) išdava. Manytume, kad Palangos miestui būdinga atsitiktinė klaida. Argumentai: per 2010 – 2014 m. laikotarpį šioje savivaldybėje tiriamasis rodiklis neviršijo 10 sąlyginių vienetų. Be to, skirtingai nuo kitų penkių anomalijų kurios yra prie didžiųjų Lietuvos miestų Palangos miestui tai nėra būdinga. Statistikos departamento darbuotojams reikėtų patikslinti šios reikšmės patikimumą. Kas liečia jau minėtas kitas penkias ir šalia jų esančias savivaldybes tai reikėtų žinoti, kad tai savotiška Lietuvos gyventojų nekilnojamojo turto mokesčių viršijimo priežastis. Praktikoje šiuolaikinis nekilnojamojo turto mokestis taikomas kaip vertės mokestis siauresnei turto bazei – žemės ir nekilnojamojo turto rinkos vertei ir yra pagrindinis savivaldybių, ne centrinės vyriausybės išlaidų finansavimo šaltinis. Kadangi nekilnojamojo turto mokestis yra sena civilizuoto pasaulio priemonė finansuoti valstybės (suvereno) viešąsias išlaidas, todėl nenuostabu, kad mokesčio riba yra viršijama. Nekilnojamojo turto kainos labai kinta ir kito 2015 metais. Nuo nekilnojamojo turto mokesčio kaitos priklausė nuomos kainos, progresas šalyje/ šalies ekonominė situacija, nedarbo lygis, investicijų srautai, palūkanų norma itt. Todėl yra nesunku įsivaizduoti, kodėl vienose ar kitose savivaldybėse nekilnojamojo turto mokesčio skaičius turi nemažą skirtumą. Žinoma galima rasti ir daugiau tiek objektyvių tiek subjektyvių priežasčių dėl ko vienos ar kitos Lietuvos savivaldybės tampa netipinėmis. Kadangi Palangos miesto savivaldybės pateikti duomenys verčia abejoti pateikta informacija, tad geriausias šiuo atveju sprendimas būtų pašalinti šią savivaldybę iš tolimesnio tyrimo.

Mūsų pavyzdyje stebinių skaičius lygus 57 (be griežtų anomalijų), mažiausia reikšmė lygi 0,26 EUR nekilnojamojo turto mokesčio 2015 m., o didžiausia reikšmė lygi 15,14 EUR.

  • Microsoft Word 1310 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 47 puslapiai (7796 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabrielė
  • Vieno kintamojo statistinė analizė Nekilnojamojo turto mokestis
    10 - 2 balsai (-ų)
Vieno kintamojo statistinė analizė Nekilnojamojo turto mokestis . (2017 m. Gruodžio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/vieno-kintamojo-statistine-analize-nekilnojamojo-turto-mokestis.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 17 d. 07:43
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!