Viešbučio „Hof“ marketingo veiksmų ir priemonių planas


Įvadas. Viešbučio „Hof“ marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Svečiai. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Marketingo komplekso SSGG analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Darbo tikslas – parengti viešbučio „Hof“ marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Išanalizuoti svečių nuomonę apie viešbučio „Hof“ marketingo veiksmus ir priemones.

Viešbučio svečių pagal lytį yra daugiau vyrų. Daugiausiai klientų yra iš Latvijos, Estijos, Rusijos, Baltarusijos ir Anglijos.

Viešbučio tikslinė rinka yra 30 - 60 metų amžiaus grupės, poilsio bei verslo klientai. Šie vartotojai dažniausiai renkasi standartinius dviviečius kambarius.

Pagrindiniai viešbučio tiekėjai: maisto prekių ir gėrimų – „Mantinga“, „Kauno alus“, „Eugesta“, gėlės – „Pasaulio gėlės“, valymo priemonių, higienos reikmenų – „Manjana“.

Viešbučio „Hof“ partneriai yra SPA centras „Saulėja“, viešbučiai „Kaunas“ ir „Amberton Cozy“, „Vičiūnai“.

Pirmiausia reiktų išsiaiškinti kokia yra viešbučių Kauno mieste rinka ir išskirti konkurentus. Analogiškas paslaugas teikiančių viešbučių Kaune rinka yra gana plati. Pasirenkant konkurentus, atsižvelgėme į šiuos veiksnius:

Remiantis šiais aukščiau pateiktais kriterijais, galima teigti, kad viešbučio „Hof“ konkurentai yra:

„Kaunas“. Tai modernus 4 žvaigždučių viešbutis, įsikūręs pačiame miesto centre - Laisvės alėjoje 79. Viešbutyje yra daugiau nei 80 kambarių.Viešbutyje „Kaunas“ yra konferencijų salė, restoranas, kavinė, sporto salė, vidaus baseinas, sauna.

„Europa Royale Kaunas“. 4 žvaigždučių viešbutis įsikūręs Miško g. 11. Viešbutyje yra 91 kambarys, konferencijų salė, restoranas, SPA ir sveikatingumo centras.

Tai yra viešbučio „Hof“ tiesioginiai konkurentai, nes jie aptarnauja analogišką vartotojų segmentą, siūlydami ir parduodami jiems panašiais paslaugas, taip pat visi yra Kauno miesto centre.

Analizuojant konkurentus labai svarbu žinoti jų kainų lygį, paslaugų įvairovę, teikiamas papildomas paslaugas, trūkumus ir pranašumus , nes pagal tai galima spręsti apie konkurentus ir jų teikiamas paslaugas.

Žinomas įmonės vardas; svečiams atvykstantiems su gyvūnais, nereikia papildomai mokėt už gyvūnus, nedidelė kambarių kaina lyginant su konkurentais; palanki įmonės dislokavimo vieta.

Iš visų surinktų duomenų galima teigti, kad viešbutis lenkia savo konkurentus visuose nagrinėtuose aspektuose.

Viešbutyje yra 24 kambariai: 15 standartinių dviviečių kambarių, 4 standartiniai triviečiai kambariai, 3 apartamentai. Visuose kambariuose yra pasitikimo vanduo, padidintų išmatavimų lovos (ilgis - 210 cm), vonia, plokščiaekranis televizorius, nemokama palydovinė televizija, rašomasis stalas, drabužių spinta, stovas lagaminams, kavos/arbatos virimo aparatas, WI FI internetas, šlepetės, chalatai, plaukų džiovintuvas, vonios reikmenys be parabenų. Viešbučio svečiai dažniausiai renkasi dvivietį standartinį kambarį.

Konsultavimas: konsultavimas vyksta žodžiu viešbutyje, telefonu, elektroniniu paštu, ekskursijų informacijos konsultavimas.

Sąskaitų pateikimas: sąskaitos svečiams, kurie moka viešbutyje patys, atiduodamos, kai svečiai atsiskaito už suteiktas paslaugas, tiems klientams , kurie moka pavedimu, sąskaitos pagal susitarimą, yra siunčiamos registruotu laišku arba el. paštu.

Viešbutis taiko 10 proc. nuolaidas didelėms grupėms, įmonėms su kuriomis yra pasirašę sutartis dėl bendradarbiavimo, nuolatiniams klientams, kurie kambarį užsisako per rezervacinę sistemą booking.com, asmenims su išankstiniais apmokėjimais, taip pat nuolaida taikoma asmeniui, jei jis viešbutyje yra apsistojęs ilgiau nei mėnesį (nuolaida taikoma abipusiu sutarimu).

  • Microsoft Word 141 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5309 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kornelija
  • Viešbučio „Hof“ marketingo veiksmų ir priemonių planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Viešbučio „Hof“ marketingo veiksmų ir priemonių planas. (2018 m. Spalio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesbucio-hof-marketingo-veiksmu-ir-priemoniu-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 05:07
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema