Viešbučio įvaizdžio analizė, jo poveikis tiesioginiams pardavimams.


Coca cola ivaizdzio vadyba. Viesbucio ivaizdzio itaka vartotojui.

Įvadas. Viešbučių paskirtis, klasifikavimas, reikšmė turizmo verslui. Dirbančio personalo darbo rezultatų įtaką viešbučio įvaizdžiui. Įvaizdžio įtaka konkurencingumui ( siūlančių tas pačias paslaugas) bei apgyvendinimo paslaugų vartotojų apsisprendimui. Išvados. Literatūros sąrašas.

Tikslas: Išanalizuoti įvaizdžio įtaką apgyvendinimo sektoriaus viešbučių versle ir jo poveikį tiesioginiams pardavimams. Uždaviniai:

1. Apžvelgti viešbučių paskirtį ir indelį turizmo versle.

2.Įvertinti kokybės svarbą įvaizdžiui formuoti viešbučių versle ir jo įtaka tiesioginiams pardavimams.

3.Įvertinti dirbančio personalo darbo rezultatų įtaką viešbučio įvaizdžiui ir sąsaja su tiesioginiais pardavimais.

4. Įvertinti informacijos sklaidos svarbą viešbučio įvaizdžiui bei tiesioginiams pardavimams.

5.Išanalizuoti kokią įtaka lemia įvaizdis konkurencingumui ( siūlančių tas pačias paslaugas) bei apgyvendinimo paslaugų vartotojų apsisprendimui.

  • Turizmas Analizė
  • Microsoft Word 72 KB
  • 2014 m.
  • 26 puslapiai (6860 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jolanta
  • Viešbučio įvaizdžio analizė, jo poveikis tiesioginiams pardavimams.
    10 - 3 balsai (-ų)
Viešbučio įvaizdžio analizė, jo poveikis tiesioginiams pardavimams.. (2014 m. Balandžio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesbucio-ivaizdzio-analize-jo-poveikis-tiesioginiams-pardavimams.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 08:12
×