Viešbučio marketingo tyrimas


Marketingo samprata. Turizmo marketingo aplinka. Mikroaplinka. Viešbučio marketingo analizė. Misija. Marketingo situacija. Viešbučio makroaplinka. Konkurencinė aplinka. Marketingo strategija. Marketingo tikslai. Strategijų formulavimas. Pavojai firmai. Išvados.

Yra galimybė, kad paslaugų paketo išplėtimas pritrauks 10% daugiau klientų.

Kainos padidinimas turėtų atnešti 5%-10% pelno daugiau.

Reklamos padidinimas ne sezono metu padės užpildyti 20%-30% tuščias vietas viešbutyje.

Firma, suradusi daugiau turizmo firmų, ir toliau pagrindinius vartotojus pritrauks per turizmo firmas.

  • Microsoft Word 23 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (4540 žodžiai)
  • Universitetas
  • Bartas
  • Viešbučio marketingo tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Viešbučio marketingo tyrimas. (2014 m. Gegužės 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesbucio-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 19:08
×