Viešbučio svečių aptarnavimo tobulinimas


Įvadas. Viešbučio svečių aptarnavimo organizavimas teoriniu aspektu. Svečių aptarnavimo organizavimo samprata. Svečių viešėjimo ciklas viešbutyje. Viešbučio svečių aptarnavimo būdai ir principai teoriniu aspektu. Literatūros analizės apibendrinimas. UAB „žaliasis tiltas” viešbučio „Congress avenue” svečių aptarnavimo analizė. UAB „Žaliasis Tiltas” viešbučio „Congress Avenue” veiklos pristatymas. Viešbučio svečių aptarnavimo vertinimas. Interviu su viešbučio vadovu. Viešbučio analizės apibendrinimas. UAB „žaliasis tiltas” viešbučio „Congress avenue” svečių aptarnavimo priemonių gerinimo planas. Išvados. Rekomendacijos. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.


Tautvydo Janavičiaus baigiamasis darbas, tema „UAB „Žaliasis Tiltas“, viešbučio „Congress Avenue” svečių aptarnavimo tobulinimas, parengtas ginti.

Pavadinimas: UAB „Žaliasis Tiltas” viešbučio „Congress Avenue” svečių aptarnavimo tobulinimas

Viešbučio svečių aptarnavimo organizavimo ypatumai, jų viešėjimo ciklas, aptarnavimo būdai ir principai teoriniu aspektu.

Siekiant išsiaiškinti analizuojamos temos aktualumą bei problemą, buvo pristatyta viešbučio „Congress Avenue ” veikla, atliktas interviu bei atvejo tyrimo duomenų analizė, kurių dėka buvo išsiaiškinta viešbučio svečių aptarnavimo vertinimas, trūkumai bei nuomonės ir pastebėjimai viešbutyje.

Šio darbo tikslas - išanalizuoti viešbučio svečių pasitenkinimą aptarnavimu, jo trūkumus bei surinktos ir išanalizuotos informacijos dėka, pateikti siūlymus bei rekomendacijas kaip reikėtų tobulinti svečių aptarnavimą viešbutyje.

Aptarnavimo organizavimas, aptarnavimo būdai , „Congress Avenue” veikla, aktualumas bei problema, interviu bei atvejo tyrimo duomenų analizė, vertinimas, trūkumai, tikslas, rekomendacijos.

3.UAB „ŽALIASIS TILTAS” VIEŠBUČIO „CONGRESS AVENUE” SVEČIŲ APTARNAVIMO PRIEMONIŲ GERINIMO PLANAS27

Darbo aktualumas. Keliavimas po įvairias pasaulio šalis, tampa vis lengviau prieinamas net ir tiems, kurie nėra daug uždirbantys. Su kiekvienu apsistojimu viešbutyje svetimoje šalyje, auga žinių apie svečių aptarnavimą bagažas, o su juo ir žmogaus poreikis būti aptarnautu kuo geriau. Todėl, dauguma aukštos klasės viešbučių, taiko ne tik standartinius svečių aptarnavimo principus, bet ir ieško naujų būdų priversti svečią jaustis jaukiai, gerai aptarnautu bei visuomet laukiamu sugrįžtant. Kadangi viešbučių parduodama paslauga svečiui yra aptarnavimas, jo tobulinimas yra pagrindinis būdas norint išsiskirti iš konkurentų ir tuo pačiu patenkinti svečių poreikius. Tačiau bandant išsiskirti iš kitų aptarnavimo kokybe, visuomet atsiras trūkumų, kurie kels nepasitenkinimą svečiui.

Kiekvienas viešbučio svečių aptarnavimo trūkumas, dažnai turi didelį atgarsį iš svečių gyvai bei internete. Visais laikais, viešbučio aptarnavimo sektoriuje, vartotojų atsiliepimai apie parduodamą produktą ar paslaugą buvo sėkmės arba nesėkmės šaltinis, kadangi viešbučių pagrindinis parduodamas produktas yra aukšta klasės ir svečių aptarnavimas. Aukštą klasę viešbutyje sukuria jo ir personalo išvaizda, prabangūs ir kokybiški baldai bei kiti aksesuarai, taip pat tai atsispindi parduodamų paslaugų kainose. Gerą aptarnavimą viešbutyje suteikia jame dirbantis personalas, jo kokybę nustato, suteikiamos paslaugos, poreikių tenkinimas bei bendravimas su svečiais. Tai lemia gerus atsiliepimus, o teigiami atsiliepimai yra ypač svarbūs viešbučio klestėjimui. Augant žmonių poreikiams, norint užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę ir ją tobulinti, ilgainiui, susikūrė organizacijos, kurios nustatė standartines normas, nurodančias, ką privalo turėti viešbutis, norint reprezentuoti aukštą aptarnavimo klasę. Šių laikų visuomenėje, didelę pagalbą teikia, o taip pat kelia sunkumus - internetas. Tapo ypač svarbu turėti gerą įvaizdį viešojoje erdvėje, kadangi svečių atsiliepimus ir vertinimus gali matyti bet kuris pasaulio žmogus, turintis prieigą prie interneto, o tai leidžia viešbučiams komunikuoti su svečiais ir tobulinti tuos aptarnavimo trūkumus, kurios pastebi svečiai.

Taigi norint atitikti socialiniuose tinkluose bei realią, esamą viešbučio reputaciją, įvertinimus ir reprezentuoti gerą aptarnavimo kokybę, turi būti tinkamai parinktas ir paruoštas personalas, sukoordinuotas aukštos klasės aptarnavimas bei kuriamas geras pirmas ir paskutinis įvaizdis. Taip pat, privalu atsižvelgti į esamus trūkumus ir juos šalinti, o tai leis tobulinti aptarnavimo kokybę. Įvaldžius visus šiuos aspektus, bus pasiektas tobulo svečių aptarnavimo sektoriaus lygis.

  • Microsoft Word 230 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 44 puslapiai (10796 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tautvydas
  • Viešbučio svečių aptarnavimo tobulinimas
    9 - 1 balsai (-ų)
Viešbučio svečių aptarnavimo tobulinimas. (2017 m. Gegužės 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesbucio-sveciu-aptarnavimo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 05:05
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo