Viešosios e-paslaugos E portalų kokybės vertinimas


Įvadas. E. portalų samprata. Interneto svetainės kokybė. Interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai ir modeliai. Interneto svetainių tipai. 9. Efektyvaus WEB dizaino principai. 11. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuo metu organizacijų veikloje interneto galimybių panaudojimas tapo beveik svarbiausiu iššūkiu ir tikslu , be kurio organizacijai tobulėti bei plėsti savo veiklą yra gan sunku . Organizacijoms informacinės technologijos atskleidė privalumus be kurių jiems būtų sunku pateikti savo vykdoma veiklą bei teikiamas paslaugas, taip pritraukiant kuo daugiau klientų. Vienas iš svarbiausių privalumų yra nemokama įvairių paslaugų reklama internetinėse svetainėse ir operatyvus bendravimas su savo klientais arba vartotojais. Informacija yra talpinama viešojo sektoriaus internetinėse svetainėse. Visos jos atlieka panašias funkcijas – teikia viešąsias e. paslaugas. Paslaugos yra teikiamos tiek gyventojams, tiek verslui. Norint gauti kokybiškas paslaugas, būtina užtikrinti internetinės svetainės kokybę bei atitikti tinklapio vertinimo kriterijus.

Darbo tikslas: Supažindinti su e. portalais bei nustatyti jų kokybes vertinimą tinklapiuose.

Išsiaiškinti internetinės svetainės sąvoką ir kokios yra internetinių svetainių rūšys;

Pagrindinis internetinės svetainės egzistavimo tikslas yra tenkinti vartotojų poreikius. Informacija turi būti lengvai prieinama visiems, svetainės struktūra turi būti aiški ir suprantama. Kadangi vartotojai yra tai į ką orientuota internetinės svetainės sukūrimo priežastis, reikia pabrėžti svarbiausius vartotojų potyrius lankantis internetinėse svetainėse.

J. Ruževičius ir N.Guseva teigia, kad nagrinėjant internetinės svetainės kokybės sąvoką būtina atsižvelgti į galutinio vartotojo vertinimus ir lūkesčius nes remdamiesi juo norais yra kuriamas produktas. Būtent vartotojas ir jo turimi lūkesčiai bei patyrimai lankantis svetainėje turi didžiausią įtaką kokybei. Internetinė svetainė bus kokybiška tuomet, kai vartotojas apsilankęs internetinėje svetainėje sugebės lengvai ir greitai rasti reikalingą informaciją bei efektyviai pasinaudoti teikiamomis viešosiomis e. paslaugomis sutaupant laiko ir pinigų. Siekiant užtikrinti aukštą svetainės kokybę, pirmiausia būtina užtikrinti trijų dalių – užsakovo, svetainės kūrėjo ir jos lankytojo tarpusavio supratimą bei interesų ir lūkesčių suderinimą. Tačiau tai nėra vienintelis svarbus dalykas – nereikia pamiršti ir kitų ne mažiau svarbių aspektų, susijusių su šio produkto kūrėjo organizacijos kokybe (Iwaarden 2003; Nielsen 2003; Ruževičius 2006; žr. Ruževičius, Guseva 2006).

Interneto svetainės kokybės suvokimo modelis. Modelyje kokybė suvokiama tiek iš kūrėjų, tiek iš lankytojų pusės. Kuo geresnė internetinės svetainės kokybė, tuo daugiau bus lankytojų. Reikalingos tokios internetinės svetainės, kad kuo tiksliau reprezentuotų įmonės veiklą ir kad vartotojai apsilankę internetinėje svetainėje, kuo greičiau išspręstų jiems rūpimą klausimą bei surastų tą ko atėjo į ta svetainė. Tam kad nustatyti ar svetainė yra kokybiška, būtina įvesti vertinimo kriterijus bei sudaryti kokybės vertinimo modelį.

Adresų sritis. Įstaigos internetinės svetainės adresas sudarytas naudojant pirmąsias įstaigos pavadinimo raides ar žodžių trumpinius;

  • Microsoft Word 133 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2552 žodžiai)
  • Universitetas
  • Darius
  • Viešosios e-paslaugos E portalų kokybės vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešosios e-paslaugos E portalų kokybės vertinimas. (2017 m. Sausio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesosios-e-paslaugos-e-portalu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 17:24
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema