Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai


Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai. Darbo tikslas. Kas tai yra viešoji e-paslauga? E-paslaugų pagrindiniai tikslai. Elektroninio portalo samprata. Iššukiai. Technologinės kliūtys. Finansinės kliūtys. Pavojai. Praktinio pavyzdžio analizė. Vertinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.

Pristatyti viešųjų e-paslaugų kurimo iššukius ir pavojus;.

Optimizuoti viešųjų paslaugų teikimą visuomenei ir verslo atstovams;2) didinti visų valdymo ir vadybos šalies rinkėjų dalyvavimą;3) augimas technologijų supratimo ir įgūdžių piliečiams;4) sumažinimas įtakos tokių faktorių, kaip geografinę vietą laipsnį.

Nepakankamai spartus ar stabilus interneto ryšys; Programinę ir kompiuterinę įrangą; Nepakankamos technologinės žinios.

Lėšos diegiant ir tobulinant elektronines paslaugas; Reklama; Per mažas finansavimas.

Naudotojų trūkumas; Naujų e-paslaugų atsiradimas; E-paslaugos registravimo procesas; Valdžia kaupia vis daugiau asmeninės informacijos; Techninės klaidos; Per daug informacijos;.

  • Viešasis administravimas Skaidrės
  • MS PowerPoint 931 KB
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (668 žodžiai)
  • Universitetas
  • David
  • Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai
    10 - 10 balsai (-ų)
Viešųjų e-paslaugų kūrimo iššukiai ir pavojai. (2015 m. Kovo 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesuju-e-paslaugu-kurimo-issukiai-ir-pavojai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 26 d. 00:04
×