Viešųjų e. paslaugų plėtros vertinimas Lietuvoje


Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Pažangių viešųjų elektroninių paslaugų teorinė analizė. Viešųjų elektroninių paslaugų samprata ir apibrėžimas. Viešųjų elektroninių paslaugų rūšys. Viešųjų elektroninių paslaugų plėtros vertinimo brandos pakopų modeliais principai. Pažangūs viešųjų elektroninių paslaugų plėtros Lietuvoje situacijos vertinimo analizė. Tyrimo metodika. Viešųjų elektroninių paslaugų atsakingos institucijos. Lietuvos institucijų svarstomos elektroninių paslaugų idėjos. Viešųjų elektroninių paslaugų plėtros vertinimo Lietuvoje rekomendacijos kokybės tobulinimui. Išvados. Literatūros sąrašas. Grafikas Viešųjų elektroninių paslaugų plėtros Lietuvoje temos turinio vizualizacija (sudaryta autorėsGrafikas Gyventojų aktyvumas besinaudojant.


Kursinio darbo tema: Viešųjų e. paslaugų plėtros vertinimas LietuvojeKURSINIO DARBO UŽDUOTIS: Apibrėžti viešųjų e. paslaugų sampratą, nustatyti viešųjų e. paslaugų rūšis, apibūdinti plėtros vertinimo brandos pakopų modeliais principus, apibūdinti pažangius plėtros vertinimo metodus, pateikti viešųjų e. paslaugų plėtros vertinimo situaciją Lietuvoje (nurodant atsakingas institucijas, naudojamus instrumentus, jų periodiškumą ir t,t.)

Aktualumas: Jau praeitame amžiuje Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, buvo iškeltas tikslas plėtoti viešojo administravimo institucijų administracinius sugebėjimus ir didinti jų veiklos veiksmingumą bei operatyvumą. Net praeitame amžiuje buvo aktuali tema „viešasis administravimas“, kuris davė skatinimą viešųjų elektroninių paslaugų diegimui. Šiuo metu, viešosios elektroninės paslaugos yra akcentuojamos ties operatyvumu, patogumu, prieinamumu ir modernumu. Palyginus su tuo, kas vyko prieš maždaug kelis dešimtmečius, viešosios elektroninės paslaugos jau yra instaliuotos ir prieinamos daugeliui valstybės gyventojų. Tačiau bėgant metams, poreikiams didėjant, atsiranda trūkumų, kurie komplikuoja paslaugų naudojimą ir pasiekiamumą.

Problema: Kokios turėtų būti teikiamos rekomendacijos ir pasiūlymai elektroninių paslaugų plėtros vertinimui Lietuvoje?

Ištirti Lietuvos viešųjų elektroninių paslaugų plėtrą ir remiantis pirmoje dalyje gautais duomenimis ir naudojant statistinę analizę;

Šiuolaikinė visuomenė šiuo metu patyria laikotarpį, kai intensyviai globalizuojama, siekiama informacijos ir informacinės aplinkos pokyčiai, kaip socialiniai taip ir kultūrinai, o tai įtakoja milžiniškus žmogaus gyvenimo ir valdžios institucijų sričių pokyčius. To pasekmėje atsirado naujos sąvokos – viešosios elektroninės paslaugos ir elektroninė valdžia.

„E-paslaugos“ esmė yra viena iš svarbiausių informacijos ir komunikacijos technologijų naudojimo įvairiose srityse taikymo. Tačiau sunku pateikti tikslų e. paslaugų apibrėžimą, nes mokslininkai naudojasi skirtingomis apibrėžtimis e. paslaugoms apibūdinti. Nepaisant šių skirtingų apibrėžimų, galima teigti, kad jie visi sutaria dėl technologijų vaidmens palengvinant paslaugų, kurios juos labiau skatina elektroninėmis paslaugomis, teikimą. Elektroninių paslaugų apibrėžimai atspindi tris pagrindinius komponentus - paslaugų teikėją, paslaugų gavėją ir paslaugų teikimo kanalus. Pavyzdžiui, viešosios elektroninės paslaugos, viešosios įstaigos yra paslaugų teikėjas, o paslaugų gavėjas yra piliečiai ir įmonės. Paslaugų teikimo kanalas yra trečiasis e. paslaugos reikalavimas. Internetas yra pagrindinis e. paslaugų teikimo kanalas, o taip pat atsižvelgiama ir į kitus klasikinius kanalus (Katedra & Pitlikait, 2006)

Elektroninė valdžia yra susijusi su valdžios institucijų teikiama informacija ir paslaugomis elektroniniais kanalais. Plačiąja prasme ji apima įvairius informacijos ir telekomunikacijų technologijų diegimo viešajame sektoriuje aspektus, nes paslaugų teikimas yra neatskiriamai susijęs su platesniu kontekstu: kanalų ir komunikacijos priemonių teikimu tarp piliečių ir valdžios institucijų, valstybės ir savivaldybių darbuotojų kompetencija IT srityje ir, galiausiai, IT priemonių prieinamumas piliečiams.

  • Microsoft Word 175 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (4986 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agata
  • Viešųjų e. paslaugų plėtros vertinimas Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Viešųjų e. paslaugų plėtros vertinimas Lietuvoje. (2019 m. Gegužės 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesuju-e-paslaugu-pletros-vertinimas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 16 d. 23:58
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema