Viešųjų ryšių modeliai


Įvadas. Pagrindiniai viešųjų ryšių valdymo modeliai, jų tikslai ir funkcijos. Viešųjų ryšių modeliai. Viešųjų ryšių modelių tikslai ir funkcijos. Pagrindinės viešųjų ryšių su visuomene auditorijos. Planuojama taikyti metodika. Išvados. Naudota literatūra.


Kad viešieji ryšiai būtų veiksmingi, kiekviena įmonė turi susikurti savo metodiką, tam tikrus kanalus bei valdymo modelius.

2) Nustatyti pagrindinius viešųjų ryšių valdymo modelių tikslus ir funkcijas.

3) Paaiškinti metodiką, kuri bus naudojama tolimesniam tyrimui, nagrinėjant viešųjų ryšių modelius..

Jau 1975 m. pirmasis viešųjų ryšių elgesio tyrimas buvo atliktas J. Grunigo, jis suskirstė į kategorijas ir paskelbė rezultatą 1976 metais, kodėl jų elgesys nėra panašus. Siekiant suskirstyti skirtingą viešųjų ryšių elgesį, buvo pristatytas puikus viešųjų ryšių modelis, kuriame nurodoma, jo pagrindinė esmė. Šis viešųjų ryšių modelis apibrėžiamas kaip vertybių rinkinys ir elgsenos schema, kuria vadovaujasi viešųjų ryšių specialistai ir viešųjų ryšių skyrius, organizuojant programas ir kampanijas ( Ukessays, 2016).

Grunigo (1976 m.) Tyrimas teigė, kad sinchroninis ir diachroninis bendravimas buvo pernelyg supaprastintas ir per daug paprastas, kad apibūdintų viešųjų ryšių elgesį. Buvo išanalizuota šešiolika viešųjų ryšių veiklų maždaug dvidešimt Baltimorės organizacijų. Vašingtone buvo paimti įvairūs pavyzdžiai, tokie kaip, spaudos pranešimai, lyderių konsultavimas, programos planavimas, programos vertinimas ir pan. Po to jis iškelia asimetrišką modelį ir simetrišką modelį, kad pakeistų sinchroninius ir diachroninius modelius, suprasdamas viešųjų ryšių tikslą subalansuoti komunikacija ir poveikį tarp organizacijos ir jos visuomenės (Caywood, C. L. 1997).

Kiekviena organizacija turi tam tikras, tik joms skirtas auditorijas, su kuriomis komunikuoja. Šiandien beveik visos organizacijos, besvarbu ar didelės ar ne naudoja interneto svetaines komunikacijai ir santykių kūrimui su jų išorinėmis auditorijomis. Interneto svetainė yra svarbi vieta kuriant korporacijos identitetą ir pristatant, teikiant informaciją žiniasklaidai, savo vartotojams ir pirkėjams, bei kitiems (Hallagan, K., 2013). Taigi interneto svetainė yra tinkama priemonė pasiekti saco auditorijas. Auditorijų yra daug ir įvairių, kaip pavyzdys, tikslinė auditorija – tai žmonių grupė, kurią norima sudominti vertybėmis, konkurenciniais pranašumais. Tikslinė auditorija tai organizacijos publika.

Bendruomenė. Tai plačiąja prasme, visi gyvenantys netoli organizacijos dislokacijos vietos. Organizacijos gamyba turi didelės įtakos bendruomenei, daugiausia ekonominės. Sunkūs laikai organizacijai paprastai reiškia sunkius laikus bendruomenei. Gyvenantys arti organizacijos. Ypač didelį organizacijos poveikį jaučia žmonės, gyvenantys pavyzdžiui prie gamyklų ar kitų pastatų, dėl kurių susidaro kamščiai, tarša.

  • Microsoft Word 30 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2065 žodžiai)
  • Universitetas
  • Judita
  • Viešųjų ryšių modeliai
    10 - 1 balsai (-ų)
Viešųjų ryšių modeliai. (2019 m. Rugsėjo 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/viesuju-rysiu-modeliai.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 22 d. 01:52
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema