Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcija


Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcija. Vizija. Patogesnis greitesnis. Planai. Iki 2020 m. Kodėl to reikia? Keleivių patirties oro. KTT rekonstrukcija. Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas paskutinį kartą tvarkytas prieš 20 metų. Svarbiausi faktai. Rekonstrukcijos data. Rekonstrukcijos metu 14 iš 16 reguliariuosius skrydžius vykdančių aviakompanijų skraidino iš Kauno oro uosto. Svarba. Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo būtina ir svarbi visai šaliai. Kuo skiriasi Vilniaus oro uosto KTT rekonstrukcija nuo panašių pasaulyje? Pirmą kartą Europoje. Kauno oro uosto pokyčiai. Siekiant užtikrinti paslaugų. Dėl ko dažniausiai nerimauja oro bendrovės ir keleiviai. Gerokai išaugusios darbuotojų.


Patogesnis, greitesnis ir paprastesnis keleivių aptarnavimas bei platesnis prekių ir paslaugų asortimentas padidėsiančiame Vilniaus oro uoste.

Iki 2020 m. pradžios planuojama rekonstruoti orlaivių peroną ir riedėjimo takus bei pertvarkyti oro uosto eismo infrastruktūrą. Paskutinė didelė projekto dalis, keleivių išvykimo terminalo rekonstrukcija, prasidės 2019-aisiais ir tęsis iki 2021-ųjų.

Keleivių patirties oro uoste gerinimas Infrastruktūros atnaujinimas ir naujausių aviacijos saugumo reikalavimų užtikrinimas Energetinio efektyvumo didinimas Valstybės įvaizdžio gerinimas ir prisidėjimas prie investicinės aplinkos stiprinimo.

Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas paskutinį kartą tvarkytas prieš 20 metų. Tako rekonstrukcija – labai reikalinga, kad Vilniaus oro uostas galėtų funkcionuoti. Svarbu buvo suprasti, kad jei dabar nebus rekonstruotas takas, jau labai greitai Vilniaus oro uostas galėjo nebeatitikti saugumo reikalavimų, dėl ko pagrindiniame šalies oro uoste apskritai nebegalėtų kilti ir leistis lėktuvai, veikla būtų ribojama arba jis būtų uždarytas.

Rekonstrukcijos data: 2017 m. liepos 14 d. – rugpjūčio 17 d. 23:59 val. Trukmė – 35 dienos. Įvertinus visus techninius projekto reikalavimus bei kitas sąlygas, tokias kaip kritulių kiekis, temperatūra, šviesaus paros meto trukmė, buvo pasirinktas optimalus rekonstrukcijos laikas. Takas rekonstruojamas iš esmės – keičiama senoji danga, sutvirtinamas jo pagrindas, įrengiamos naujos drenažo ir lietaus surinkimo sistemos, rekonstruojama žiburių valdymo sistema.

  • MS PowerPoint 199 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (783 žodžiai)
  • Universitetas
  • Evelina
  • Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcija
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcija. (2020 m. Balandžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/vilniaus-oro-uosto-pakilimo-tako-rekonstrukcija.html Peržiūrėta 2021 m. Balandžio 22 d. 17:09
Peržiūrėti darbą
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo