Visuotinės kokybės vadyba UAB „Hesburger“ analizė


Įvadas. Kas yra visuotines kokybes vadyba? Koybes samprata. Kokybės matavimas UAB ,,hesburger“. Kokybe, kaip veiklos kertinis akmuo. Visuotinės kokybės valdymo strategijos diegimas UAB “Hesburger”. Išvados. Literatūra.


Taigi dėl šių priežasčių savo darbui pasirinkau UAB ,,Hesburger“ – vieną iš maisto aptarnavimo įstaigų. “Hesburger” – šeimai priklausanti bendrovė, pirmenybe teikianti protingiems, ilgalaikiams verslo sprendimams, priimamiems kas ketvirtį. Tomis pačiomis vertybėmis vadovaujamasi nuo pat 1966 metų. Čia sėkmingai kuriami ir įgyvendinami kokybės valdymo pagrindai.

Kokybes apibrezimu dauguma apibendrinus galima isskirti viena is siu dvieju sampratu:

2 lentele rodo tradicini ir naujaji poziuri i atlikimo kokykbe.

Gera kokybe nebutinai reiskia auksta kokybe, tai priklauso ne tik nuo kokybes, bet ir nuo kainos.

Pasitenkinima paslaugomis labiausiai lemia vartotoo lukesciai, o pacioms paslaugoms itaka daro ivarus veiksniai.

“Hesburger” vertybes visada buvo tos pacios: rupestingas aptarnavimas, patikimumas, tikslo siekimas ir verslumas. Tai tie veiksmai, kuriais vadovaujamasi vykdant visus veiklos aspektus: nuo klientu aptarnavimo iki partnerysciu.

Rupestingas aptarnavimas suteikia svarbiausia gailimybe uztikrinti, kad klientai restoranuose jaustusi laukiami ir butu aptarnaujami greitai, su malonia sypsena. “Hesburger” tikslas yra pasiulyti klientams geriausia aptarnavima siame viesojo maitinimo sektoriuje.

Patikimumas pabreziamas ypac tada, kai kalbama apie darbuotojus ir partnerius. Kertinis akmuo santykiu su klientais – aukstas klientu pasitikejimas tinklu ir produktais.

UAB ,,Hesburger“ politika skelbia, kad greitas ir kokybiškas aptarnavimas bus tik tada, kai:

jei, prie vienos kasos išsirikuoja daugiau nei trijų lankytojų eilė, vadybininkas turi imtis atitinkamų veiksmų, kad nebūtų kliūčių tolimesniam kokybiškam aptarnavimui.

kokybiškas aptarnavimas = pasisveikinimas + užsakymo priėmimas + užsakymo komplektavimas + užsakymo įteikimas lankytojui + užmokesčio priėmimas + + atsisveikinimas.

Nuolatinis kokybės gerinimas. Nuolatinio kokybės gerinimo sistemos turėtų sietis su bendrąja firmos strategija.

  • Vadyba Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 335 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1869 žodžiai)
  • Universitetas
  • Elona
  • Visuotinės kokybės vadyba UAB „Hesburger“ analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Visuotinės kokybės vadyba UAB „Hesburger“ analizė. (2018 m. Sausio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/visuotines-kokybes-vadyba-uab-hesburger-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 16:38
×