Vodafone inovacijų vertinimas


Vodafone inovacijos aprašymas. Swot (ssgg) analizė. Vodafone inovacijos kokybinis vertinimas. “Panaikinti – sumažinti – sukurti – pakylėti“ analizė. Vodafone inovacijos kriterijai. Atlygio – rizikos diagrama. Inovacijos ekonominis vertinimas. Literatūros sąrašas.

Vodafone grupė yra viena didžiausių pasaulyje bevielio telefono paslaugų tiekėjų su daugiau nei 300 mln. Klientų daugiau nei 20 šalių. Nors kompanijos pagrindinė verslo ašis Europoje, jie kuo toliau, tuo labiau skverbėsi į Azijos, Afrikos, Artimųjų Rytų ir Ramiojo vandenyno regionus. Vodafone taip pat teikia duomenų, plačiajuosčio interneto ir fiksuoto ryšio paslaugas.

Vodafone ir Jungtinės Karalystės 2007 m. tarptautinės plėtros departamentas sujungė savo jėgas bendram projektui – išvystyti mobiliomis technologijomis paremtą mikrofinansavimo sprendimą. Sukūrus produktą, buvo užmegzta strateginė partnerystė su FauluKenya, vietine mikrofinansavimo institucija, kurios rezultatai po šešių mėn. buvo stulbinantys. Originali idėja buvo naudoti mobilius telefonus sumažinant palūkanų ir paskolos grąžinimo kaštus.

  • Microsoft Word 165 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2070 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agnė
  • Vodafone inovacijų vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vodafone inovacijų vertinimas. (2014 m. Balandžio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/vodafone-inovaciju-vertinimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 21:35
×