Všį „Vilnil“ orientavimosi į klientų pasitenkinimą analizė


Všį „Vilnil“ orientavimosi į klientų pasitenkinimą analizė. Įvadas. Iliuzijų muziejus- unikali. Mūsų darbo tikslas. Įmonės pristatymas Įmonės pavadinimas- VILNIL iliuzijų muziejus Įmonės kodas- 304438091 Vadovas- Matvei Linov. Klientai Įmonės "Iliuzijų muziejus" klientai yra dažniausiai yra jaunos šeimos. Įmonės organizacinė struktūra. Įmonės misija- į modernią, kūrybišką. Kokybės standartų taikymas. Įmonės naudojamo klientų aptarnavimo. Remiantis mūsų atlikta. Išvada Muziejų verslas yra pakankamai sunkus pačioje pradžioje.


Iliuzijų muziejus- unikali vieta, kurioje galima rasti unikalius eksponatus ir nemažiau unikalius darbuotojus, kurie su gera nuotaika ir šypsena veide visada linkę pravesti ekskursijas. Įmonė puikiai supranta, kad didžiausią lankytojų dalį sudaro jaunos šeimos su vaikais, todėl bando kūrti eksponatus bei muziejaus atmosferą palankią ir mažiems vaikams ir vyresnėms žmonėms.

Mūsų darbo tikslas Išsiaiškinti, kaip konkreti įmonė orientuojasi į klientus, jų norus, poreikius, pasitenkinimą ir kokius uždavinius kelia, kad galetų tai pagerinti. Darbo uždaviniai 1. Nustatyti, ar įmonėje taikomi kokybės gerinimo būdai. 2. Išsiasškinti, kaip įmonė "VILNIL" reaguoja į klientų atsiliepimus, kritiką arba nepasitenkinimus. Analizės metodas Interviu su įmonės direktorium.

Įmonės pristatymas Įmonės pavadinimas- VILNIL iliuzijų muziejus Įmonės kodas- 304438091 Vadovas- Matvei Linov, direktorius Adresas- Vilnius, Vokiečių g. 6, LT-03210 Veikimo trukmė- 1.4 metų Darbuotojų skaičius- 17 žmonių Juridinis statusas- viešoji įmonė Všį Apyvarta- nuo 50 iki 100 tūkstančių Veiklos srytis- iliuzijų muziejus vykdo pramogines ekskursijas po muziejų.

Klientai Įmonės "Iliuzijų muziejus" klientai yra dažniausiai yra jaunos šeimos, tačiau neretai lankosi ir vyresnio amžiaus žmonės.

Įmonės misija- į modernią, kūrybišką, gyvą, atvirą bei unikalią muziejaus erdvę įtraukti kuo daugiau klientų, suteikti jiems daug gerų prisiminimų, išskirtinę pramogą ir patenkinti jų lūkesčius bei norus kokybiškam aptarnavime.

  • MS PowerPoint 1349 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (553 žodžiai)
  • Kolegija
  • Faya
  • Všį „Vilnil“ orientavimosi į klientų pasitenkinimą analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Všį „Vilnil“ orientavimosi į klientų pasitenkinimą analizė. (2019 m. Birželio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/vsi-vilnil-orientavimosi-i-klientu-pasitenkinima-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 19 d. 18:08
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema