Z kartos elgsenos virtualioje erdvėje ypatumai



Įvadas Kartų palyginimai Z kartos apibūdinimas Svarbiausi Z kartos bruožai Elsena virtualioje erdvėje Praktinis pavyzdys ir jo išvados Išvados Literatūros sąrašas Grupės narių indėlis.
Terminas karta pradėtas vartoti socialiniu aspektu, nes 3 kartų atsiradimas – natūralus atsakas į įvairius pasikeitimus. Keičiantis kartoms, iškyla prieštaravimai tarp tradicinių vertybių ir nuostatų.
Temos aktualumas – dabartiniai paaugliai ir jaunuoliai yra būtent Z kartos atstovai, todėl mums aktualu pažinti jų elgseną ir bandyti nuspėti ko tikėtis ateities kartose. Pristatymo tikslas – išnagrinėti Z kartos elgseną virtualioje erdvėje.
„Keturių kartų konceptas“ Saarlando universiteto prof. dr. Christianas Scholzas.
1995 - ... siejamas su technologijų vartotojų kartos „nuolat prisijungę“ atsiradimu. Z karta – skaitmeniniai čiabūviai, „dot-com“ vaikai, žiniasklaidos karta.
Z karta – jauniausia, tačiau auginta vyresnio amžiaus tėvų ir mokyta vyresnių mokytojų/dėstytojų nei anksčiau.
Materialistai; “Skaitmenos gurmanai”; Karjerą įsivaizduoja kaip apsipirkimą; Individualistai; Hyperaktyvūs; Skeptikai; Komunikabilūs;.
Internetas tampa nauju gyvenimo būdu ir sociokultūrinio vystimosi šaltiniu. Didėjant protų ir jausmų manipuliacijai, naujoji karta tampa visuomeninės nuomonės ir interneto vergais.
- MS PowerPoint 983 KB
- 2016 m.
- 19 puslapių (495 žodžiai)
- Universitetas
- Gabrielė
-