Žaidimo konsolės prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus


Įvadas. Prekės apibūdinimas. Žaidimo konsoles „Playstation 4“ prekės marketingo komplekso elementų analizė. Marketingo komplekso elementas prekė. Marketingo komplekso elementas - kaina. Marketingo komplekso elementas – paskirstymas. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Išvados. Naudota literatūra. Išnašų sąrašas.


Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, prekės kainų stebėjimas ir analizavimas.

Kainos neženkliai skiriasi tarp „TOPOCENTRAS“ ir „PIGU.LT. Jeigu imti, kaip atskaitos tašką Playstation konkurentą: “Xbox” tai galima pastebėti, kad kainos labai skiriasi. “Xbox” prekė „TOPOCENTRAS“ parduotuvėje kainuoja 30 € pigiau negu „PS4“, bet pigiau ne visada reiškia, kad geriau! Pats brangiausias variantas pirkti šio segmento prekes Lietuvoje yra “ELEKTROMARKT” parduotuvė – PS4 kaina yra 349,99 €, o konkurento konsolė „Xbox“ kaina yra 244,99 €, žaidimų konsolė „Nintendo Switch“ iš viso nėra parduodama Elektromarkt‘e.

Stebint pasirinkta prekę 3 mėnesių laikotarpyje, galima pastebėti, kad kovo mėnesio pradžioje kaina prekės buvo 269,99 € ir ji buvo nestabili per visą šį laikotarpį, tačiau pasibaigus 3 mėnesių laikotarpiui išliko praktiškai ta pati kaip kovo pradžioje. Kaina stebimame laikotarpyje ženkliai sumažėjo iki 237,99 € sumos (Katalikų Velykų diena) ir po tos dienos stabiliai kaina kyla iki balandžio 16 pasiekdama suma 259,99 € ir stabiliai laikosi iki gegužės 6, po to kaina vėl stabiliai kyla iki 269,99 € pasiekdama tą pačia suma kaip kovo 1 d.

Įmonė „Sony“ investuoja dideles pinigų sumas į reklamą: kuriami reklaminiai vaizdo klipai, televizijoje rodomos reklamos, taip pat reklamos pasirodo internete, socialiniu tinklapiuose. Oficialus "PlayStation 4" paskelbimas buvo surengtas 2013m. vasario 20 d. "Playstation Meeting 2013" susitikime ,birželio mėn. "Electronic Entertainment Expo" (trump. "E3") parodoje buvo pristatytas konsoles "PS4" prekes, lapkričio mėnesio prasidėjo pardavimai JAV ir Japonijoje, Europoje pardavimai prasidėjo gruodžio mėn. pradžioje. Taip pat įmone "Sony" kartu su daugeliu žaidimų kūrėjų ir leidėjų studijų kuria video klipai (angl. "Trailer") kurie "YouTube" tinklapyje rinko milijonų peržiūrėjimų.

  • Microsoft Word 113 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1344 žodžiai)
  • Kolegija
  • Rustam
  • Žaidimo konsolės prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus
    10 - 1 balsai (-ų)
Žaidimo konsolės prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus. (2018 m. Gegužės 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/zaidimo-konsoles-prekes-analize-pagal-marketingo-komplekso-elementus.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 22 d. 21:54
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema