Žaislų pardavimai ir marketingas


Įvadas. UAB „Žaislų krautuvėlė“ veiklos analizė. Medinių žaislų pirkėjų nuomonės tyrimas. Lietuvos žaislų rinkos apžvalga. VARIS Toys pardavimų programa. Literatūros ir informaciniai šaltiniai. Priedai.

Darbo tikslas

Įvertinus Lietuvos žaislų rinkos tendencijas sudaryti UAB „Žaislų krautuvėlė“ medinių žaislų pardavimo programą.

Darbo uždaviniai:

1) Išanalizuoti Lietuvos medinių žaislų pirkėjų įpročius

2) Išanalizuoti Lietuvos medinių žaislų rinkos tendencijas

3) Sudaryti UAB „Žaislų krautuvėlė“ žaislų pard. programą

Darbo metodai

Literatūros šalinių analizė ir apibendrinimas, pirminių statistinių duomenų analizė ir apiben-drinimas, antrinių statistinių duomenų analizė ir apibendrinimas

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 511 KB
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2068 žodžiai)
  • Universitetas
  • Algimantas
  • Žaislų pardavimai ir marketingas
    10 - 2 balsai (-ų)
Žaislų pardavimai ir marketingas. (2014 m. Gegužės 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/zaislu-pardavimai-ir-marketingas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 26 d. 00:03
×