Žaliasis marketingas


Įvadas. Ekologinio marketingo samprata ir atsiradimo priežastys. Priežastys naudoti ekologinį marketingą organizacijose ir neigiamas jo aspektas. Įmonių galimybės taikyti žaliąjį marketingą. Neigiamas žaliojo marketingo aspektas. Žaliojo marketingo kompleksas. Išvados. Informaciniai šaltiniai.

Temos aktualumas. Ekologinis (žaliasis) marketingas tampa svarbesniu verslo aspektu siekiant vystyti socialiai atsakinga verslą, tausoti gamtą, pritraukti naujus vartotojus ar žengti į naują verslo rinką.

Darbo tikslas – pristatyti ekologinį marketingą.

Darbo uždaviniai:

1.Identifikuoti ekologinį marketingą.

2.Išskirti priežastis, lemiančias ekologinio marketingo naudojimą organizacijose.

3.Identifikuoti žalioji marketingo kompleksą.

Naudoti metodai: informacinių šaltinių analizė.

  • Marketingas Esė
  • Microsoft Word 37 KB
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2358 žodžiai)
  • Universitetas
  • Eglė
  • Žaliasis marketingas
    10 - 6 balsai (-ų)
Žaliasis marketingas. (2014 m. Gruodžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/zaliasis-marketingas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 14:32
×