Zara PR ir reklama


Plėtra. Zara auksinė taisyklė klausytis savo klientų ir atitinkamai reaguoti. Mados kompanijos įprastai siunčia savo dizainerius į tokias. Dažnas kolekcijų atnaujinimas išlieka viena tvirčiausių kompanijos marketingo strategijų. „Zara“ naujas prekes į savo vardo parduotuves atveža du kartus per savaitę. „Zara“, kaip ir dauguma mados kompanijų. Ačiū. !
  • MS PowerPoint 1972 KB
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (667 žodžiai)
  • Gintarė
  • Zara PR ir reklama
    10 - 4 balsai (-ų)
Zara PR ir reklama. (2014 m. Gruodžio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/zara-pr-ir-reklama.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 11:31
×