Žmogaus griaučiai ir raumenys


Žmogaus griaučių raumenys. Teorija ir požiūris apie fitnesą (kultūrizmą) mitybos įpatumai praktikuojant šią veiklą. Fitnesas – lengvasis. Fitnesas. Širdies ir viso. Pagrindiniai fitneso tikslai. Rankos Pečiai Krūtinė Nugara Kojos Pilvo presas. Fizinių pratimų metu yra treniruojamos visos kūno raumenų grupės. Žmogaus griaučius sudaro daugiau kaip 200 kaulų. Raumenys skirstomi į. Svarbiausia – subalansuota mityba !!! Maitinimosi įpatumai. Norint atlikti fizinius pratimus reikalinga energija. Jeigu Jūsų organizmo medžiagų apykaita greita. Masės auginimo dieta. Jei laikotės dietos, piktnaudžiaujate kava. Tai svarbu ! Literatūros sarašas.

  • Biologija Skaidrės
  • MS PowerPoint 1073 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (387 žodžiai)
  • Dovilė
  • Žmogaus griaučiai ir raumenys
    10 - 3 balsai (-ų)
Žmogaus griaučiai ir raumenys. (2016 m. Vasario 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/zmogaus-griauciai-ir-raumenys.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 04:39
×