Žmogiškųjų išteklių valdymas įmonėse


Žmogiškųjų išteklių valdymas. UŽDUOTIS Organizacijos įkūrimo ir veiklos analizė. Misija , vizija , tikslai , uždaviniai Misija. Pagrindinės veiklos kryptys ir jos plėtros perspektyvos strategija. Ieškoti žmogiškųjų išteklių numatomus pokyčius į ateitį. Organizacinė valdymo struktūra schema . Padalinių , skyrių , komitetų funkcijos. UŽDUOTIS Pasirinkite organizaciją ir išanalizuokite pasirinktos organizacijos veiklą įtakojančius vidinės ir išorinės aplinkos veiksnius. UŽDUOTIS Suformuluokite teiginį apibūdinantį Jūsų pasirinktos organizacijos personalo politiką. Suformuluokite personalo valdymo strategijos ir taktikos teiginius bei personalo politikos principus Jūsų pasirinktai organizacijai. Personalo valdymo strategija . Personalo valdymo taktika . Įmonės ir individo interesų suderinamumo principas. Partnerystės bendradarbiavimo principas. Bendradarbiavimo principas.  . Optimalių darbo sąlygų sudarymo principas. UŽDUOTIS Naudodami pateiktais duomenimis , apskaičiuokite darbininko darbo laiko fondą valandomis. Sprendimas 365 110 32 1784 valandos. Apskaičiuokite , kiek reikia kasininkų esant skirtingiems pirkėjų srautams. Sprendimas 50 60 80 60 95 60. Dokumentų CV , motyvacinių laiškų ir kt. analizė. Kriterijai priimant į darbo vietą. Parenkite pareiginę instrukciją darbuotojo pareigoms. Pareiginė instrukcija turėtų būti iš šių pagrindinių dalių. Darbo vietos rangas. Darbo vietos pavaldumas. Darbo vietos tikslas. Darbo vietos uždaviniai. Ypatingi uždaviniai ir įgaliojimai. UŽDUOTIS Pateikite įdarbinamo darbuotojo darbo aprašymą. Darbo aprašymas darbo pavadinimas. Darbo tikslas / bendri tikslai. Specifinės pareigos įsipareigojimai. Fizinės / ekonominės sąlygos. Parenkite įdarbinamo darbuotojo aprašymo formą.


Tikslai : Teikti esamiems ir būsimiems klientams optimaliausias paslaugas geriausiomis kainomis, taip sukuriant tenkinamą atmosferą ir darnią veiklos plėtrą. Nuolatos naujinti ir keisti prekių asortimentą atsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas ir reikmes.

3. Sudaryti sąlygas įsigyti aukštos kokybės prekes bei paslaugas už atitinkamai žemą kainą.

Pagrindinės veiklos kryptys ir jos plėtros perspektyvos (strategija. Ieškoti žmogiškųjų išteklių numatomus pokyčius į ateitį).

Pasirinkite organizaciją ir išanalizuokite pasirinktos organizacijos veiklą įtakojančius vidinės ir išorinės aplinkos veiksnius a

Svarbu užtikrinti darnią įmonės veiklą ir atlikti visus norimus uždavinius be didesnių problemų

Įmonės veikla dažniausiai gali kisti tik truputį, plėsti tam tikras sritis, tad svarbu užtikrinti tolygumą, kitaip teks kurti naujas įmones ar specifinius padalinius.

Ši įmonė turi užtikrintą vietą rinkoje, kurią itin sunku nurungti, dideles pajamas ir išteklius, tačiau tampa vis sunkiau vykdyti norimas užduotys kuo mažiau pakeičiant veiklos pobūdį.

Itin svarbu užtikrinti darbuotojų teigiamus pakilimus ir vengti darbuotojų didelės kaitos ar stygiaus, kurie trikdytų veiklą.

Darbuotojų skaičius nuolatos kintantis šioje, kaip ir kitose didelėse įmonėse dėl didelės paklausos, o darbuotojų išteklių visada yra.

Darbuotojų kaita turi tam tikrą riziką, tačiau darbuotojų kiekis ją stipriai numalšina, kadangi įmonė siūlo daug ir įvairių darbo vietų, kurioms specialistų yra ganėtinai daug.

Motyvacija materialinėmis, nematerialinėmis ir psichologinėmis priemonėmis užtikrinti darbuotojų sklandų darbų atlikimą ir tvarką, tačiau nėra itin įtakinga, galima veikti be jos.

Nuolat galima atrasti naujų motyvavimo būdų, kurie nėra privalomi, bet ilgalaikiame plane gali padėti atrasti naujovių ir pagerinti veiklą.

Motyvacija yra ganėtinai svarbus aspektas palaikyti tinkamą atmosferą ir darbuotojų nuotaiką bei psichologiją, tačiau rizikos šioje sferoje praktiškai nėra, nes jos egzistencija nėra privali vykdyti veiklą.

Konkurentų tobulėjimas, atsinaujinimas, naujų prekių ir paslaugų kūrimas gali trikdyti pelno gavimą ir veiklos plėtrą.

Konkurencija nuolatos keičiasi, jų poreikiai ir tikslai taip pat, tačiau nereikia nuvertinti statiško potencialo.

Konkurencija visuomet teiks kone aukščiausią riziką dėl baimės būti išstumtam iš rinkos, tačiau taip pat gali itin nuožmiai apkarpyti pajamas, teikdami esamas ar naujas paslaugas/prekes už geresnę kainą ar geresne kokybe.

Klientų ir partnerių poreikių kaita, alternatyvų ieškojimas gali sukelti trikdžių esamoms sferoms ir turimoms sutartims, nuolatiniai pokyčiai būtini.

Šio aspekto pakeisti nelabai pavyksta, kadangi norai lieka pasirinktiniai, nepaisant įvairių reklamavimo ir rekomendavimo būdų, dėmesio didelis atkreipimas į klientų norus, kurie yra varomoji jėga.

Poreikių tenkinimas yra šios įmonės pagrindinė veikla, kaip ir daugelio kitų, tad priklausomai nuo veiklos krypčių staigiai besikeičiantys poreikiai gali stipriai ir neigiamai paveikti įmonės veiklą.

Technologinis novatoriškumas yra svarbus, ypač šiame amžiuje, tačiau tai nėra itin įtakingas aspektas, kadangi ši įmonė teikia tokio pobūdžio paslaugas ir prekes, kurių darniai prekybai nereikalaujamas itin stiprus novatoriškumas, pakanka sekti tik populiariausias tendencijas rinkoje.

Technologiniai pokyčiai yra visiškai nepriklausomi nuo įmonės, kuri gali tik naudotis kitų sukurtomis technologijomis anksčiau nei konkurentai ar kitos organizacijos.

Novatoriškumas yra didelis pliusas įmonėse, ypač technologinis, tačiau jis neturi didelės įtakos veiklos darnumui, ypač šiai kompanijai, tad rizika yra nedidelė, kurią sukulia smulkus atsilikimas nuo konkurencijos.

Suformuluokite Jūsų pasirinktos organizacijos filosofijos teiginį, žinodami, kad viena iš vertybių itin pabrėžiamų jos veikloje, yra novatoriškumas.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 102 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (4024 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sam
  • Žmogiškųjų išteklių valdymas įmonėse
    10 - 1 balsai (-ų)
Žmogiškųjų išteklių valdymas įmonėse . (2018 m. Sausio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/zmogiskuju-istekliu-valdymas-imonese.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 16:49
×