Automobilių techninės priežiūros periodiškumas


Automobilių techninės priežiūros periodiškumas. Pagal ką nustatomas Rytų Europos ir NVS šalių techninės priežiūros periodiškumas. NVS šalių automobilių techninės eksploatacijos periodiškumas. Vakarų šalių automobilių TE periodiškumas. Tikslai pasiekiami laiku atlikus TP. Pagrindiniai techninio serviso principai. ŠKODA FELICIA ir MERCEDES BENZ techninės priežiūros darbų sąrašas pagal 9 variantą (nuvažiavus 90000 km. Techninės diagnostikos rūšys, metodai, tikslai, uždaviniai ir etapai. Kontrolinės variklio apžiūros tikslas. Eksploatuojamo automobilio pasitaikantys aušinimo sistemos gedimai. Pagrindiniai diagnozuojami variklio techninės būklės parametrai. Termostato gedimo požymiai. Termostato tikrinimo technologinė kortelė. Variklio mechanizmų pagrindiniai gedimai, dėl kurių sumažėja variklio trauka. Dujų skirstymo mechanizmo gedimai. „Variklio kompresija“. Benzininio ir dyzelinio variklio kompresijos matavimo technologinės kortelės. Aukšto slėgimo siurblio gedimai. Tepalo keitimo variklyje technologinė kortelė. Tepimo sistemos gedimai, gedimų priežastys, gedimų pasekmės. Dyzelinės maitinimo sistemos purkštukų gedimai ir gedimų priežastys. Sankabos ir pavarų dėžės funkcijos. Pagrindiniai sankabos ir pavarų dėžės gedimai, gedimų požymiai, gedimų priežastys. Transmisinės sistemos gedimų pavojai. Automatinės pavarų dėžės priežiūros ypatumai. Transmisinio skysčio keitimo automatinėje pavarų dėžėje technologija. Stabdžių diagnostikos vietos, stabdžių gedimai, gedimų priežastys ir galimos pasekmės. TP ir ER zonų išplanavimas, įrenginių išdėstymas automobilių TP ir ER servise. Toyota prius trūkumai ir pliusai. TOYOTA PRIUS tepalai ir jų keitimo intervalai. TOYOTA PRIUS patikra ir jos intervalai. Elektromobilio privalumai (Nissan leafVeiksniai turintys įtakos elektromobilio aukštos įtampos akumuliatoriaus našumui. Ateities akumuliatoriai ir būsimieji jų privalumai.


Automobilių TP periodiškumas priklauso nuo eksploatavimo sąlygų (gamtinės, kelio kategorija, krovinių tipas ir t.t.).

S metu (30000 km) tepama važiuoklė, keičiama alyva variklio karteryje ir pavarų dežėje bei ratų reduktoriuose. Pakeičiamas variklio alyvos filtras ir išvaloma centrifūga. Patikrinama stabdžių trinkelių būklė, valdymo mechanizmas, amortizatorių tvirtinimo vietos, pakabos lingių ir padangų būklė. Tikrinami žibintai, elektrolito lygis akumuliatoriaus baterijoje, aušinimo skysčio lygis sistemoje, išleidžiamas kondensatas iš oro balionų.

ŠKODA FELICIA ir MERCEDES BENZ techninės priežiūros darbų sąrašas pagal 9 variantą (nuvažiavus 90000 km.)

Termostatas neužsidaro (aušinimo skystis pastoviai teka didžiuoju apytakos ratu per radiatorių).

Termostatas panardinamas/įstatomas į vonelę su vandeniu (nesiekiant jos dugno ar kraštų)

Kylant vandens temperatūrai stebimi termometro parodymai bei termostato būsena :

Kompresija – darbinio mišinio (Oto varikliuose) arba oro (dyzeliniuose varikliuose) slėgis suslėgimo takto pabaigoje. Matuojama specialiu manometriniu prietaisu – kompresimetru.

Kompresimetro antgalis įstatomas į pirmojo cilindro žvakės lizdą ir sandariai prie jo prispaudžiamas (arba įsukamas);

Kompresimetro antgalis įsukamas į pirmojo cilindro purkštuko (kaitinimo žvakės) lizdą;

Nuspaudus akseleratoriaus pedalą iki galo variklio alkūninis velenas starteriu sukamas 10...12 sūkių (kompresimetro manometro rodyklė rodo maksimalų slėgį);

Nuskaitę (užsirašę) kompresimetro manometro parodymus išleidžiame iš kompresimetro orą, ir analogiška tvarka pamatuojame kompresiją sekančiuose cilindruose.

Nuskaitę (užsirašę) kompresimetro monometro parodymus išleidžiame iš kompresimetro orą, ir analogiška tvarka pamatuojame kompresiją sekančiuose cilindruose.

Variklis pakaitinamas iki darbinės temperatūros, truputį praaušta bet turi būti karštas;

Alyvos lygis tikrinamas kas 10 000 – 15 000 km (arba esant pakartotiniui „inspection“ pranešimui)

Alyva keičiama kas 30 000 km. Išleidžiama tik pusė kiekio.Išleidus negalima nei užvesti nei buksyruoti.

• Sutrumpėja stabdymo momentas ir sumažėja rato stabdymo jėga. Stabdant tai gali sukelti automobilio „nuslydimą“ į kairę arba dešinę pusę.

Sintetinis variklio tepalas 0W20 reikalingas 2010-2017 metų „Prius“ modeliuose. Variklio tepalą gamintojas rekomenduoja keisti kas 10000 mylių arba 16000 km arba kas 12 mėnesių.

Nors elektrinių transporto priemonių išmetimą mažinančios savybės yra plačiai pripažintos, vis dar kyla ginčų dėl baterijų, ypač dėl metalų, tokių kaip kobaltas, naudojimo. Kinolyje, Čangdžou mieste įsikūrusi „SVOLT“ paskelbė gaminanti kobalto neturinčias baterijas, skirtas EV rinkai. Be retųjų žemių metalų mažinimo, bendrovė teigia, kad jų energijos tankis yra didesnis, dėl to elektromobiliams gali būti iki 800 km (500 mylių) atstumas, taip pat pailgėja akumuliatoriaus veikimo laikas ir padidėja saugumas. Nežinome, kur tiksliai pamatysime šias baterijas, tačiau įmonė patvirtino, kad dirba su dideliu Europos gamintoju.

Kalifornijos universiteto Irvine šaunūs protai nulaužė nanovielines baterijas, kurios gali atlaikyti daugybę įkrovimų. Rezultatas gali būti būsimos baterijos, kurios nemiršta.

Tūkstantį kartų plonesni nei žmogaus plaukai laidai suteikia puikią galimybę įsigyti būsimų baterijų. Bet jie visada sugedo įkraunant. Kad būtų išvengta šio atradimo, gelio elektrolite naudojami auksiniai nanovieliai. Tiesą sakant, šios baterijos buvo išbandytos įkraunant daugiau nei 200 000 kartų per tris mėnesius ir visiškai nesugedo.

  • Microsoft Word 125 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3487 žodžiai)
  • Kolegija
  • Silvestras
  • Automobilių techninės priežiūros periodiškumas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Automobilių techninės priežiūros periodiškumas . (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/automobiliu-technines-prieziuros-periodiskumas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:18
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo