Karinės jūrų pajėgos: praktikos ataskaita


Įvadas. Samprata apie laivą, jo sandarą ir įrangą. Samprata apie laivą. Laivo aprašymas. Laivo švartavimas. Gelbėjimosi įranga. Kranai. Laivo vairai Darbo ir priešgaisrinė sauga laive. Laivo deidvudo įrenginio ir sraigto aprašymas. Pagrindiniai ir pagalbiniai vdv. Pagrindiniai VDV. Laivo jėgainės aprašymas. Kuro išdavimo įranga. Laivo sistemos. Karšto vandens boileris. Jėgainės aušinančio vandens sistemos (ų) aprašymas. Degalų paruošimo naudojimui būdai ir įranga. Jėgainės tepimo sistemos, alyvų kokybės palaikymo būdai ir įranga. Gaisro gesinimo būdai ir įranga, jų schemos. Vandens gėlinimo įrenginio schema ir veikimo būdas. Laivo elektros stotis, jos pagrindiniai duomenys galingumas, generatorių tipai, paskirstymo skydai, srovės rūšys. Balasto siurblys. Laivo priežiūra. Laivo korpuso, denių, antstatų priežiūra. Dažymo darbai laive (paruošimas dažymui, dažymo būdai. Išvados.


Pagrindinė laivo detalė yra korpusas, kuri susideda iš triejų dalių: laivagalio, laivapriekio ir laivo viduriniosios dalies. Korpusą sudaro kilis, kuris prasideda nuo laivapriekio ir tesiasi iki laivagalio, kili sutvirtina išilginės sijos vadinamos florais. Laivąpriekyje prie kilio tvirtinami forštevenis. Laivagalyje achterštevenis. Laivo dugnas sutvirtintas tarpiniais kyliais kuriuos jungia florai. Forštevni ir achterštervni jungia vienodais atstumais špangautai laive ,,Jotvingis“ atstumas tarp špangautu 60cm ir kuriu numeracija laive prasideda nuo laivugalio ir eina į laivąpriekį. Taip pat per laivo viduriniają dalį yra įtaisyti sustiprinti špangautai, vadinami rėminiais, tai yra (middlešpangautas). Ši vieta sutvirtinta tam kad būtų galima laiva stumti iš šonų, taip padedant laivui prisišvartuoti. Špangauto abu galai sujungiami metalinėmis sijomis vadinamais bimsais, kurie yra ištisiniai arba pusbimsiai neištisiniai kurie yra naudojami tose vietose kur yra didelio ploto angos, šiuo atveju triumų angos. Išilgai laivo einančios ir jungiančios foršteveini ir achteršterveni sijos vadinamos stringeriais kurie ir užtikrina išilginį laivo borto stiprumą. Išilgai denį laikančios sijos vadinamos karlingsais. Denį ir triumų pertvaras prilaiko vertikalųs pilersai, kurie kaip ir visos kitos laivo detalės yra jungiamos knicomis. Prie skersinių ir išilginių borto sijų pritvirtintos borto apsiuvos, o prie špangautų viršutinių dalių pritvirtinti falšbortai, kurie apjuosia visą laivą.

Laivas taip pat yra dalinamas į atskiras horizontalias patalpas. Laive „Jotvingis“ yra keturi žemutiniai deniai, Pagrindinis denis eina per visa laivo ilgį nuo laivagalio iki laivapriekio, kuriame laivagalyje yra įrengtą švartavimosi įranga, o priekinėje laivo dalyje yra bakas su brašpiliu. Žemiau pagrindinio denio yra antras denis, jame yra bocmano dirbtuvės, vip kajutės su OPS skyriumi ir minu denis. Trečias ir ketvirtas deniai yra laivo jėgainės yra. Taip pat trečiame denyje yra sporto salė o ketvirtame zipas. Po variklio deniu įrengtas dvigubas dugnas, kuriame išdėstytos vandens, kuro bei kitų skysčių atsargos. Aukščiau pagrindinio denio laivagalyje yra antstatas kuriame ir yra įrengtos gyvenamosios ir navigacinės patalpos.

Laive patalpų atskyrimui naudojamos skersinės bei išilginės pertvaros. Pertvaros - tai vertikalios laivo konstrukcijos, kurios skirstomos į dvi grupes - pagrindines ir lengvąsias. Pagrindinės pertvaros dalina laivo korpusą į nepralaidžius skyrius. Tokios pertvaros patalpas apsaugo nuo vandens, dujų ir ugnies. Taip užtikrinamas už pertvaros esančių patalpų saugumas avariniais atvejais, pavyzdžiui tokiomis pertvaromis atskirtas forpikas, achterpikas, mašinų skyrius, triumai, elektros, mechanizmų bei kitos patalpos. Lengvų pertvarų paskirtis - atskirti vieną patalpą nuo kitos ir nors trumpą laiką atlaikyti ugnį. tokiomis pertvaromis atskirtos gyvenamosios kajutės, bendrojo naudojimo, sanitarinės bei kitos patalpos. Pagrindinės pertvarose įrengtos sandarios durys, turinčios pleištinį užraktą. Vidinėje patalpų pusėje metalinės pertvaros apdengiamos medine apdaila, o tarp apdailos ir pertvaros sumontuota izoliacinė - nedegi medžiaga. Lengvosiose pertvarose įrengiamos plastikinės durys. Pagrindinės ir lengvosios pertvaros skirstomos į A ir B tipo grupes pagal atsparumą ugniai. A tipo pertvaros atlaiko ugnį vieną valandą, o B – pusę valandos.

  • Microsoft Word 7919 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (3575 žodžiai)
  • Kolegija
  • Domas
  • Karinės jūrų pajėgos: praktikos ataskaita
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Karinės jūrų pajėgos: praktikos ataskaita. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/karines-juru-pajegos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 07:45
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo