Konteinerinio laivo „Vohburg“ šiltnamio dujų emisijų skaičiavimas


Konteinerinio laivo „Vohburg“ techniniai duomenys. Konteinerinio laivo „Vohburg“ maršruto uostai. Klaipėdos uostas. Stokholmo uostas. Valensijos uostas. Mersino uostas. Maršrutas Klaipėda (Lietuva) – Stokholmas (Švedija). Maršrutas Klaipėda (Lietuva) – Valensija (Ispanija). Maršrutas Klaipėda (Lietuva) – Mersinas (Turkija). Literatūra.


Laivo ilgis siekia 140 metrų, o plotis – 22 m. Laivo grimzlė – 6,6 metrai, todėl jis gali įplaukti į pasirinktus uostu.

Laivas gali maksimaliai gabenti iki 812 TEU. DWT sudaro 9332 tonų.

Laivas plaukioja su tokiu kuru, kokį galima naudoti tam tikroje jūroje.

Šiame skyriuje apibūdinami uostai, kurie bus naudojami konteinerinio laivo maršrutui ir apskaičiuoti ŠEDS.

Analizuojant 2 paveikslą, galima teigti, jog 2014-2015 m. konteinerių srautas turėjo mažėjimo tendenciją ir sumažėjo 13 %. Nuo 2015 m. šis krovinių srautas turėjo didėjimo tendenciją ir paskutiniais metais ryškiai matomas konteinerių padidėjimas. Lyginant su 2015 m., 2018 m. perkrauta 48 % daugiau.

Antrasis uostas - Stokholmo uostas, kuris yra išsidėstęs Švedijos sostinėje Stokholme, tačiau tik antras pagal didumą. Šis uostas randasi šiaurinėje Baltijos jūros dalyje.

Kaip antras pagal didumą uostas Švedijoje jis taip pat yra svarbiausias prekybos bei laivininkystės centrų. Stokholmo uoste ne tik svarbūs laivų pakrovimai ir iškrovimai, tačiau vyksta ir gamyba: mašinų, metalo apdirbimą.

Kappellskar uostas, turintis trumpesnį uosto kanalą, ir Nynashamn uostas yra Stokholmo uosto „papildai“. Kappellskar uostas aptarnauja krovinius iš Estijos ir Suomijos. Nynashamn uostas aptarnauja laivus iš Gotlando ir vykdo keltų paslaugas tarp centrinės ir pietinės Baltijos jūros uostų.

Stokholmo uostas yra nacionalinių ir tarptautinių transporto sistemų ryšių centras tarp paslaugų teikėjai laivybos pramonėje.

Vasarą Stadsgården, Skeppsbron ir Frihamnen yra tarptautinių kruizinių laivų svarbiausias uosto terminalas.

Centre esantys Nybrokajen ir Strömkajen daugiausia aptarnauja vietinius keleivinius keltus.

Loudden ir Norra Värtahamnen yra svarbios zonos, tiekiant Stokholmui naftos ir iškastinio kuro.

Frihamnenas yra vienas iš svarbiausių konteinerių terminalų rytinėje pakrantėje. Stokholmo uosto zonos teritorijoje taip pat įrengtos smėlio, cemento ir kuro granulių terminalas.

Analizuojant pateiktą paveikslą, nustatyta, jog konteinerių krova Stokholmo uoste turi didėjimo tendenciją. Ryškiausias krovos didėjimas pastebimas 2017 m. Lyginant su 2014 m., 2017 m. konteinerių perkrauta 15% daugiau.

  • Microsoft Word 951 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1701 žodžiai)
  • Kolegija
  • Monika
  • Konteinerinio laivo „Vohburg“ šiltnamio dujų emisijų skaičiavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Konteinerinio laivo „Vohburg“ šiltnamio dujų emisijų skaičiavimas. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/konteinerinio-laivo-vohburg-siltnamio-duju-emisiju-skaiciavimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:19
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo