Laivo „Seven Seas Voyager“ maršruto Roterdamas - Stokholmas - Kopenhaga kuro sąnaudų vertinimas



Įvadas. Linijinė laivyba. Uostai. Roterdamo uostas. Stokholmo uostas. Kopenhagos Malmės uostas. Laivo duomenys. Reiso planavimas. Maršruto suplanavimas. Kuro kainos. Kuro sąnaudų apskaičiavimas. Išvados. Literatūra.
Pasaulinis vandenynas užima 2 trečdalius Žemės rutulio ir turi vis didesnę reikšmę valstybių gyvenime, todėl būtu sunku įsivaizduoti šiuolaikinę tarptautinę prekybą be jūrų transporto, kuriuo didžiuliai prekių keliai keliauja vandenynų platybėmis iš jų pagaminimo į vartojimo vietas. Kruizinių laivų pramonė plinta ir populiarėja kasdien. Kiekvienais metais žmonių, pasirenkančių atostogauti kruiziniu laivu vis auga, o pelnas kyla pramonei populiarėjant vis labiau ir labiau. Poreikis rinktis kruizinius laivus, o ne kelialapi lėktuvu į specifinę vietą savaitei atostogų, išaugo 68% per paskutinius 10 metų. 2015 metais kruizinių laivų pramonė sulaukė 23.2 milijonų keleivių, 2016 metais - 24,2 milijonų keleivių.
Darbo tikslas: nustatyti kruizinio laivo „SEVEN SEAS VOYAGER“ kuro sąnaudas.
Linijinė laivyba – tarptautinės prekių apyvartos aptarnavimo būdas laivais keleiviams ir mažoms krovinių partijoms gabenti pagal iš anksto žinomą grafiką ir tarifinį mokestį.Šiuo metu yra maždaug 400 linijinių paslaugų tiekėjų, dauguma iš jų siūlo išvykima iš visų esamų uostų kurie tiekia linijines paslaugas kiekvieną savaitę. Linijiniai laivai turi įplaukimo į uostą pirmenybę (be eilės); be eilės atliekamos ir linijinių laivų krovimo operacijos. Todėl laivams yra svarbios atitinkamos sutartys, sudaromos tarp linijinės laivybos valdytojo (operatoriaus), uosto administracijos, uosto, prie kurio švartuojasi laivas, krovos darbų kompanijos (terminalo), taip pat sutartys su laivybą aptarnaujančiomis kompanijomis (laivų agentavimo, krovinių ekspedijavimo ir kitomis). Linijinėje laivyboje būtina labai tiksliai vykdyti konkrečius įsipareigojimus, t. y. Išlaikyti tikslų tvarkaraštį nepriklausomai nuo to, ar laivas pilnai pakrautas ar ne, turi būti pastovūs pervežimo tarifai – lavui svarbu parinkti optimalų laivą ekonominiu ir laivybos atžvilgiu, kad būtų įmanoma minimaliomis sąnaudomis gauti norimą rezultatą
Sausakrūvių tonažui priskiriami specializuoti laivai, skirti generaliniams, suverstiniams arba biriesiems kroviniams gabenti, taip pat priskiriami universalūs sausakrūviai ir kiti laivai.
Tanklaivių tonažui priskiriami naftos tanklaiviai, dujovežiai, cheminių medžiagų laivai ir kiti laivai, skirti piltiniams kroviniams gabenti. Pakankamai didelę tonažo grupę sudaro kombinuotojo tipo laivai – naftovežiai rūdovežiai,universalieji naftovežiai sausakrūviai ir kiti.
Kiekvienoje geografinėje sekcijoje, atsižvelgiant į krovinio gabenimo kryptį ir krovinio pobūdį, skiriami vyraujantys krovinių srautai, kurie turi įtakos laivo tipo ir dydžio pasirinkimui.
Sausųjų krovinių tonažo šiuolaikinės pagrindinės atvirosios frachto rinkos geografinės sekcijos yra Atlanto ir Ramusis vandenynai, Viduržemio jūra, Australijos jūros . Dauguma linijinių transporto priemonių būna konteineriniai laivai ir ro/ro jie transportuoja apie 60% visų krovinių kiekvienais metais jūra tarptautiniu mastu. Svarbiausios frachto rinkos tanklaivių tonažo geografinės sekcijos – tai Persijos įlanka, Viduržemio jūra (įskaitant Juodąją jūrą), Vakarų Afrikos jūros, Karibų ir Šiaurės jūros.
Roterdamo uostas (1 pav) - vienas iš didžiausių pasaulyje, kurio prieplaukų ilgis – 40 km.
- Microsoft Word 2245 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (2726 žodžiai)
- Kolegija
- Mindaugas
-