Logistikos strategijos ir jų įtaka verslo įmonių logistikos procesams



Įvadas. Aprūpinimo logistikos valdymas. Tiekėjų pasirinkimo kriterijai. Transporto rūšies pasirinkimas. Atsargų valdymas. Sandėlių ir sandėliavimo metodai. Gamybos logistikos valdymas. Kokybės vadybos sistemų pasirinkimas ir taikymas. Gamybos proceso pasirinkimas. Gaminio ABC analizė. Paskirstymo logistikos valdymas. Gatavos produkcijos sandėliai ir jų pasirinkimas. Paskirtimo kanalų pasirinkimo strategijos. Transporto tipo ir transportavimo strategijas. Išvados. Literatūra.
Darbo tikslas: Susipažinti su logistikos strategijomis ir įtaka verslo įmonių logistikos procesams teoriniu kontekstu.
• Tarpininkas teritoriniu požiūriu gali būti arčiau nei gamintojas ir kt.
Galime išskirti vieną pagrindinę transporto rūšį, kurį pasižymi tam tikromis savybėmis:
Atsargos yra didelės ir brangios investicijos. Nuo atsargų valdymo priklauso grynųjų pinigų cirkuliacija. Dauguma įmonių norėdamos nenuostolingai papildyti atsargas, vykdo atsargų mažinimo programas. Šias programas tvirtina aukščiausio lygio vadovai ir nurodo kaip kontroliuoti atsargų investicijas įvairiuose įmonės valdymo lygmenyse.
Kiekviena įmonė turi gerai įvertinti atsargų naudingumą ir sąnaudas laikant jas, kad būtų gauta iš jų naudos.Taip pat turi numatyti kiek atsargų jiems reikės, kad nepritrūktų ir patenkintų klientų lūkesčius, nes jei įmonė pritrūks atsargų, klientas jų ieškos pas konkurentus.
Rizikos atsargos tai tokios atsargos kurios gali atsirasti, kai yra perkamas didelis kiekis atsargų del nuolaidos.
Pasenusios atsargos šios atsargos nebepatenkina esamos paklausos. Jas yra naudinga įmonei parduoti pigiau jų saugojimo vietose arba pervežti ir parduoti kitur, kur produkcija gali būti paklausi.
Užsakant atsargas būtina atsižvelgti į jų suvartojimą, bet tai nėra vienintelis kriterijus, sąlygojantis jų optimalaus užsakymo dydžio nustatymą. Užsakius didesnius kiekius nei įmonė sugebės panaudoti atsargų, dalis jų liks gulėti sandėlyje. Sukaupus per dideles atsargas, padidėja jų sandėliavimo ir priežiūros kaštai.
Kaip teigiama Violetos Eidukaitienės knygoje „Logistika“, paskirstymo kanalo kaštai sudaro iki 50% kainos, kurią sumoka galutinis vartotojas, todėl kanalo efektyvumas – lemiamas įmonės pelningumo ir konkurencingumo veiksnys. Pasirenkant kanalą, reikia nustatyti tris pagrindinius matmenis:
Apibendrinant Transportavimo būdo parinkimas remiasi kriterijais, svarbiausiais krovinio savininkui. Dažniausiai taikomi šie kriterijai:
- Microsoft Word 45 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (3133 žodžiai)
- Universitetas
- Vardas
-