Moksleivių ir socialinių pedagogų požiūrio į vaiko teisių apsaugą lyginamoji analizė



Bakalauro darbe lyginamosios analizės būdu analizuojami moksleivių ir socialinių darbuotojų požiūris į vaiko teisių apsaugą. Suformuluota hipotezė, kad moksleivių ir socialinių pedagogų požiūriai į vaiko teisių apsaugą išsiskirs.
Tyrime dalyvavo aštuoniasdešimt 15 – 17 metų amžiaus, berniukų ir mergaičių, besimokančių raseinių pagrindinėje (vaikai baigia 10 klasių) ir vidurinėje (vaikai baigia 12 klasių) mokyklose ir 50 juos ugdančių socialinių pedagogų, dirbančių raseinių miesto ir rajono mokyklose, darželiuose bei savivaldybės skyriuje.
Anketinės apklausos metu tirtas moksleivių ir socialinių pedagogų požiūris į vaiko teisių apsaugą.
Tyrimu nustatyta, kad moksleivių požiūris į vaiko teises ir vaiko teisių žinojimas didžiaja dalimi priklauso nuo aplinkos, kurioje yra vaikas. Kadangi vaikų teisės yra pažeidžiamos tiek namuose, tiek mokykloje, todėl teigiamas moksleivių požiūris į vaiko teisių apsaugą ir jų žinojimas bent dalinai užkirstų kelią vaiko teisių piktybiniam nepaisymui ir pažeidinėjimui.
šiuo metu Lietuvoje pagrindines vaiko, kaip žmogaus, teises į gyvybę, sveikatą, laisvę, asmens neliečiamumą, teisę į normalų fizinį, protinį, dvasinį, socialinį vystymąsi ir kt. Saugo lr konstitucija, civilinis, administracinių teisės pažeidimų, baudžiamasis bei pataisos darbų kodeksai, procesiniai ir kiti įstatymai.
- Microsoft Word 194 KB
- 2011 m.
- 43 puslapiai (11338 žodžiai)
- Mokykla
- Audra
-