Pardavimų skatinimas internete



Pardavimų skatinimas internete. Pardavimų skatinimas – tai tokia marketingo veikla. Kas tas pardavimų skatinimas? Galutinių vartotojų skatinimas. Pardavimo skatinimas gali turėti tris kryptis. ATL (virš brūkšnio, angl. above the line) – tradicinės reklamos priemonės – televizija. Pardavimų skatinimo komunikaciją galima skirstyti į dvi grupes. Padidinti pirkimus per trumpą ar ilgą laiko periodą. Pardavimų skatinimo simuliavimo priemonės. Konkursų organizavimas tarp. Pagrindinės pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimai gali sąlygoti labai spartų pardavimų didėjimą. Pardavimų skatinimo privalumai yra šie. Pardavėjai tarp. Pardavimų skatinimo trūkumai. Plačiąja prasme ryšius su visuomene galime suvokti taip ryšiai su visuomene - suplanuotos. Ryšiai su visuomene internete. Labdaringa veikla. Naujų vadovų paskyrimas. Įmonių susijungimai, įsigijimai. Viešųjų ryšių objektu gali būti. Informaciniai tikslai. Jie pasiekiami per prekės, paslaugos ar institucijos pristatymą ir apibūdinimą atitinkamai auditorijai. Tikslų klasifikavimas į pagrindines kategorijas, priklausomai nuo jų poveikio. Asmeninis pardavimas – tai paskutinis marketingo komplekso rėmimo elementas. Asmeninis pardavimas. Taigi išanalizavus ir išsamiai aptarus visus komunikavimo komplekso elementus internete. Išvados. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė, MARKETINGAS, 4 leidimas. Šaltiniai.
Pardavimų skatinimas internete. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimas-internete.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 20 d. 05:47