Starbucks Internalizacija



„Starbucks“ Internalizacija. „Starbucks“ – tarptautinis amerikiečių kavinių tinklas, 1971 m. “Starbucks” yra pirmaujantis mažmeninės prekybos prekės ženklas. M. Kanada ir JAV 17 kavinų 1991m. Esminiai sėkmės veiksniai. Visur esančios Gera kava. Starbucks taikėsi į tokia tikslinę rinką kaip pasiturintys.
Visur esančios; Gera kava greitai; Vieta susitikti ir toliau eiti; Orientuota į patogumą pakeliui į darbą; Lengvai prieinanti ir nekintanti.
Starbucks taikėsi į tokia tikslinę rinką kaip: pasiturintys, išsilavinę baltaodžiai gyventojai tarp 25-44 metų amžiaus, kadangi šie vartotojai buvo laikomi labiausiai pasiturintys ir mėgstantys kavą. Tačiau laikui bėgant keitėsi vartotojų bazė, jie tapo jaunesni, mažiau išprusę, Lotynų-amerikiečiai, turintys mažesnes pajamas.
Starbucks Internalizacija. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/starbucks-internalizacija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 22:15