Transportinio refrižeratoriaus “ARGO” pagalbinių dyzelių generatorių pakeitimas, tikslu užtikrinti elektros energijos poreikį



Įvadas.Laivo elektros stoties apkrovimo analizė. Dyzelių generatorių parinkimas. Skaičiuojamoji dalis. Fudamentinio rėmo projektavimas ir amortizatorių parinkimas. Gėlo vandens aušinimo sistemos skaičiavimas. Aušintuvo paviršiaus ploto skaičiavimas. Kuro sistemos skaičiavimas. Tepimo sistemos skaičiavimas išmetimo sistemos skaičiavimas. Technologinė dalis. Dyzelio generatoriaus montažas laive. Standus tvirtinimas. Darbų sauga. Aplinkos apsauga. Ekonominė dalis. Išvados.
Diplominio darbo tema: transportinio refrižeratoriaus argo pagalbinių dyzelių generatorių pakeitimas, tikslu užtikrinti elektros energijos poreikį.
ši diplominio darbo tema buvo pasirinkta, nes apie minimą laivą yra surinkta reikiama dokumentacija tikslu atlikti modernizaciją ir sumažinti išlaidas kurui, tepalams bei jėgainės eksploatavimui, kad laivas atitiktų keliamus reikalavimus, atsižvelgiant į šių laivų specifiką.
Transportinis refrižeratorius «argo» priklauso AB limarko laivininkystės kompanijai , skilaivo plaukiojimo rajonas neribotas. Laivo architektūrinis – konstrukcinis tipas – jūrinis, plieninis, vieno denio transportinis refrižeratorius, su ilgu pupu ir trijų aukštų antstatu laivagalyje, su menčių dešiniojo sukimosi fžs, su pavairavimo įrenginiu laivo priekyje. Laivas pastatytas 1985m. Japonijoje ir iki AB limarko laivininkystės kompanijos įsigijimo buvo eksploatuojamas kaip transportinis refrižeratorius.
Laivo eiga užtikrina kobe diesel–mitsubishi 6–uec 45–la variklis, kurio galia 3273 kw, esant alkūninio veleno apsukoms n = 127 aps/min. Laivo geresnį valomumą švartuojantis užtikrina pavairavimo įrenginys tc – 145n sumontuotas laivapriekyje. Elektros energija laivo vartotojus aprūpina du dyzeliai generatoriai yanmar m200al–st. Laivo jėgainė išdėstyta laivagalyje.
šiuo metu įgulą sudaro 14 žmonių. Sudėtis sekanti: laivo kapitonas, kapitono padėjėjas, ii kapitono padėjėjas, vyr. Mechanikas, ii,iii mechanikai, elektromechanikas, ref. Mechanikas, laivas pastatytas 1985m japonijoje ir iki AB limarko laivininkystės kompanijos įsigyjimo buvo eksploatuojamas kaip transportinis refrižeratorius, po įsigyjimo buvo naudojamas pagal gamyklos numatytą paskirtį, kaip transportinis refrižeratorius.
Remonto metu daugelis mechanizmų ir įrenginių yra pakeisti naujais, nes jie atidirbo savo tarnavimo laiką. Taip pat, pakeitus senuosius šaldymo įrenginius į naujus – galingesnius, gamybinis procesas suintensyvėjo 25%, nes senieji neatitiko gamybinio proceso reikalavimų.
Pakeitus daugelį mechanizmų ir įrenginių į naujus, tai pat šaldymo įrenginius, laive žymiai padidės elektros energijos poreikiai. Atlikus laivo elektros stoties apkrovimo analizę yra aišku, kad senieji dyzeliai generatoriai yanmar nepajėgūs normaliai aprūpinti laivą elektros energija. Todėl vykdomas esamų laivo dyzelinių generatorių keitimas. Pakeitus dyzelinius generatorius galingesniais, bus užtikrintas normalus laivo elektros stoties darbas.
- Microsoft Word 270 KB
- 2010 m.
- Lietuvių
- 53 puslapiai (9705 žodžiai)
- Universitetas
- Valius
-