Transporto paslaugų kokybė pervežant keleivius



Įvadas. Transporto paslaugų kokybės samprata. Įvairių transporto priemonių paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Keliavimo traukiniu privalumai ir trūkumai transporto paslaugų kokybės atžvilgiu. Pagrindiniai transporto paslaugų kokybės kriterijai keliaujant autobusu. Transporto paslaugų kokybės privalumai ir trūkumai keliaujant lėktuvu. Transporto paslaugų kokybės bendras vertinimas. Išvados. Naudota literatūra.
Formuojantis vis didesnę paklausą turinčiai transporto veiklai, kartu su ja kuriasi ir modernėja joje naudojama informacinė sistema, įvairios technologijos. Todėl pabrėžtina, jog transporto sistemos pamatas – įvairios technologijos, padedančios išspręsti jos uždavinius bei kontroliuoti transporto teikiamų paslaugų kokybę. Be to, tobulėjant technologijoms, taip pat atsiranda ir vis didesni reikalavimai transporto teikiamų paslaugų kokybei, ko pasekoje, yra privaloma ją išmokti kontroliuoti, analizuoti ir atitinkamai įvertinti.
Pasirinkta tema aktuali tuo, jog ypatingai šiais laikais žmonės daug keliauja ir kiekvienas renkasi sau patogiausią keliavimo priemonę, todėl aktualu apžvelgti ir pateikti bendras išvadas, visgi, kuria transporto priemone keliauti vertingiausia ir kuri labiausiai pateisina keliautojų interesus, atsižvelgiant į suteikiamų transporto paslaugų kokybę.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti įvairių transporto priemonių paslaugų kokybę vežant keleivius bei pateikti išvadas, būtent, kuria transporto priemone patogiausia keliauti, atsižvelgiant į teikiamų paslaugų kokybę.
Darbo uždaviniai:
Apibrėžti transporto priemonių teikiamų paslaugų kokybės sampratą;
Išanalizuoti įvairių transporto priemonių teikiamas paslaugas, įvertinant jų kokybę;
Pateikti bendras išvadas, kuria transporto priemone keliauti keleiviams geriausia, atsižvelgiant į transporto paslaugų teikiamą kokybę.
Visiems gerai žinoma, jog kiekvienos įmonės teikiamų paslaugų ar produkto kokybę geriausiai rodo jos klientas. Todėl sudėtingiausia yra užtikrinti aukštą kokybę toms įmonėms, kurios turi ypač daug jos paslaugų ar produkcijos vartotojų.
Galima pabrėžti ir tai, jog įmonė pasiekia idealią kokybės vertę, kai ši įmonė dėl savo teikiamų paslaugų nesulaukia nusiskundimų, o jos paslaugų paklausa vis didėja. Kiekvienas transportas turi tenkinti atitinkamus kokybės, saugumo, prieinamumo ir kitus reikalavimus.
Svarbu pažymėti, jog transporto paslaugas teikiančios įmonės savo veikloje turi vadovautis kriterijais, kurie yra svarbūs žmonėms ir užtikrina efektyvų susisiekimą, o tai reiškia, jog transporto įmonės turi nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę. Būtina išanalizuoti, ar teikiama paslauga atitinka vartotojo lūkesčius ir tenkina jo poreikius, todėl tai susije su kokybe, o būtent kompleksu kriterijų, kurie turi tiesioginę įtaką suvokiamai ir teikiamai vertei. Kokybė gali būti aiškinama kaip visuma įvairiausių technologijų (pvz.: televizorius autobuse ar galimybė atsigerti kavos ar pavalgyti lėktuve ir pan.), kurių dėka, transporto paslaugų kokybė auga pagal kliento norus. Visgi, kokybę reikėtų aiškinti kaip paslaugos savybių visumą, kuri leidžia tenkinti ne tik išreikštus, bet ir numanomus klientų interesus bei poreikius.
Ne tik apskritai, bet ir transporto paslaugų sferoje, vieningos kokybės sąvokos nėra, kadangi kokybė apima daugybę įvairių malonumų dėl kurių klientas jaučiasi patenkintas. Galima išskirti pagrindinius svarbiausius paslaugų kokybės vertinimo kriterijus kliento požiūriu, kurie būdingi bet kuriai transporto paslaugas teikiančiai įmonei: patikimumas, prieinamumas, personalo kompetentingumas, teikėjo pasirengimas padėti. Taip pat, reikėtų išskirti ir rečiau minimus kokybės reikalavimus, o būtent: švara, tvarka, komfortas, apčiuopiamumas, asmeniniai kontaktai bei estetiniai aspektai. Visi išvardinti kriterijai gali būti taikomi bet kuriai transporto paslaugas teikiančiai įmonei.
Visgi, transporto paslaugas teikiančios įmonės turi atsižvelgti į tuos kriterijus, kurie yra svarbūs žmonėms ir kurie užtikrina efektyvų susisiekimą. Literatūroje bei interneto erdvėse išskiriami šie pagrindiniai transporto paslaugų kokybės vertinimo kriterijai:
Saugumas – klientams svarbu jaustis saugiems naudojantis pervežimo paslaugomis;
Prienamumas – vartotojams turi būti sukurta pajėgi naudotis pervežimo sistema;
Švara ir patogumas – ne tik transporto priemonėse, bet ir laukimo vietose patogumai turi atitikti švaros ir patogumo standartus;
Dėmesingumas – klientui svarbu žinoti, jog transporto įmonės personalui jis ir jo poreikiai yra svarbiausi;
- Microsoft Word 66 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 16 puslapių (3533 žodžiai)
- Universitetas
- Tadas
-