„Vinted“ strategijos sudarymas


„ Vinted “ užduotis. Strategija pagal. Porter. Išorinės aplinkos veiksniai. Požiūris į verslą. Požiūris į taupymą. Prekių ir paslaugų paklausos pasikeitimas. Tarptautinė politinė situacija. Tarptautinės prekybos reguliavimas. Aplinkos taršos kontrolė. SSGG matrica Stiprybės.


Nustatykite išorinės aplinkos veiksnius, darančius įtaką organizacijai. Kaip šie veiksniai tarpusavyje susiję? Kaip įvertintumėte aplinką: stabili-nestabili, paprasta-sudėtinga. Paaiškinkite.

Esame lyderis Lietuvoje, padedantis žmonėms dalintis mažai dėvėtais drabužiais bei daiktais. Skatiname tausoti aplinką ateities kartoms, pritraukiant naujų vartotojų. Mūsų filosofija, kad naudotas drabužis gali turėti tokią pat vertę kaip ir naujas. Mūsų konkurencinis pranašumas - siūlome kokybišką paslaugą nemokamai. Mes orientuojamės į tvarumą. Mūsų komandoje gausu žmonių iš įvairių šalių, esame tokie pat įvairūs kaip ir „Vinted“ nariai. Sudarome galimybes gauti profesionalią konsultaciją ir patogiai apsipirkti įvairiais pardavimo kanalais už geriausias kainas.

Investuotojų pritraukimas – tikslas pritraukti kuo daugiau investicijų, kad būtų galima įvykdyti plėtros tikslus, bet tuo pačiu dirbti pelningai.

  • Microsoft Word 19 KB
  • 2022 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (461 žodžiai)
  • Universitetas
  • Goodmenė
  • „Vinted“ strategijos sudarymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
„Vinted“ strategijos sudarymas. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/vinted-strategijos-sudarymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:06
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo