Birių krovinių terminalo procesų analizė



Birių krovinių terminalo procesų analizė. Klaipeda. Uosto Ekonomikos Ir Vadybos Katedra. Lietuvos Aukštoji Jūreivystės Mokykla. Įmonė UAB „Ferteksos Transportas“. UAB „Ferteksos Transportas“. Biriųjų krovinių terminalas ir jo išsidėstymas Klaipėdos uoste. Krovos paslaugos. Pagrindinės BKT terminalo. Laivo apdoravimo duomenys. Maksimali pakrautų laivų. Statistika. Techninės galimybės. Terminalas išsidėstęs maždaug 50 000 kv.
Birių krovinių terminalo procesų analizė.
UAB „Ferteksos Transportas“ nuo 1994 metų teikia krovinių transportavimo ir ekspedijavimo aptarnavimo paslaugas tarptautinėje transporto rinkoje. Įmonės strategija yra nukreipta į: Teikiamų paslaugų kokybinį gerinimą . Paslaugų kiekybinį vystymą.
Biriųjų krovinių terminalas ir jo išsidėstymas Klaipėdos uoste.
Pagrindinės BKT terminalo teikiamos paslaugos yra biriųjų mineralinių krovinių krova iš geležinkelio į jūrų transportą. Biriųjų mineralinių trąšų pakrovimo į vieną laivą norma: Tiesioginiu variantu „vagonas-laivas“ — 6 000 tonų per parą „SHINC“; Variantu „sandėlis-laivas“ — 8 000 tonų per parą „SHINC“.
Maksimali pakrautų laivų grimzlė: 11,5 metro; Maksimalus laivo ilgis: 200 metrų; Maksimalus laivo plotis: 25 metrai; Maksimalus laivo viršvandeninio borto aukštis: 15,5 metro.
- MS PowerPoint 310 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (186 žodžiai)
- Kolegija
- Žygimantas
-