BMW E60 krovimo sistema



Bmw e60 krovimo sistema. Pasirinkto automobilio specifikacijos. Krovimo sistemos elektrinėje schemoje esantys komponentai. Paskirtis. Sistemos veikimo principas. Sistemos ypatybės. Prietaisai naudojami diagnostikai atlikti. Diagnostikos prietaisų galimybės diagnozuojant sistemą. Sistemos ir diagnostikos prietaiso duomenų perdavimui naudojamo protokolo aprašymas.
Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos technikos fakulteto elektros inžinerijos katedra.
Gamintojas BMW Modelis 530D Metai 2004 Variklio tūris 2993 cm3 Degalų rūšis dyzelinas Kėbulo tipas sedanas Pavarų dežė mechaninė Masė 1670 kg Degalų sistema dyzelinė įpurškimo sistema “Common Rail” Varomieji ratai galiniai Variklio kodas M57D30 Galia 160 kW Sukimo momentas 500 / 2000 N*m/rpm Cilindrų skaičius 6 Pavarų skaičius 6 Didžiausias greitis 250km/h CO2 emisija 170g/Km Emisijos standartas Euro 4.
X114 – Užvedimo pliusas M1 – Starteris B233 – Baterijos būklės sensorius B153 – Elektrinės apkrovos jutiklis A11-II – Multifunkcijos valdymo modulis 2 G1 – Generatorius A246 – CAN duomenų magistralės tinklų sąsajos valdymo modulis A35 – Variklio valdymo modulis (EVM) VAN – Transporto priemonės tinklas (duomenų magistralė) 15 – Degimo jungiklis – degimas įjungtas CAN-L - CAN (duomenų magistralė) žemoji CAN-H - CAN (duomenų magistralė) aukštoji 30 – Akumuliatoriaus pliusas 31 – Akumuliatoriaus minusas.
Variklio valdymo modulis (EVM) rūpinasi variklio darbu ir stebi jo parametrus. Degimo jungiklis – degimas įjungtas – įjungia/išjungia degimą. Elektrinės apkrovos jutiklis aptinka bet kokią elektrinę apkrovą. EVM naudoja elekrinės apkrovos jutiklį, kad gautų informaciją apie apkrovas. Taip yra reguliuojama generatoriaus išvestis ir kompensuojamos papildomos elektros apkrovos.
- MS PowerPoint 6199 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 12 puslapių (894 žodžiai)
- Kolegija
- Kasparas
-