Cilindrų blokas



priežiūra, remontas. Cilindrų blokas yra automobilio viena iš svarbiausių variklio detalių. Panagrinėsime svarbiausią varyklio dalį.
Cilindrų galvutės tarpiklio paskirtis – sandarinti cilindrą, kad iš jo neištekėtų dujos, taip pat sandariai sujungti cilindrų galvutės ir bloko aušinimo skysčio ir alyvos kanalus. Tarpikliui keliami reikalavimai:
Atsparumas slėgiui; priklausomai nuo degiojo mišinio ruošimo būdo, tarpiklį veikia 5000-20000 N/cm2 dydžio kintamos apkrovos;
Didelis tamprumas deformavimasis, išliekantis ir esant kintamos temperatūros, ir dideliems slėgiams į paviršių;
Geras prisitaikomumas, kad patikimai sandarintų esat net ir nedideliems nelygumams;
Neturi prisikliuoti prie paviršių; remontuojant cilindrų galvutes tarpiklis turi būti pakeičiamas be problem.
Naudojant „Alfin“ sujungimo būdą, į cilindrą iš aliuminio lydinio įstatoma ketinė įvorė; „Alfin“ sluoksnis, iš aliumonio ir geležies sudaryta pereinamoji zona, sudaro metinę aliuminio ir ketaus jungtį;
Susipažinau su cilindrų bloko konstrukcija. Sužinojau jo dalis, kaip yra aušinamas tai yra: oru ir skysčiu. Cilindrų blokas liejamas iš ketaus su plokštelių pavidalo grafitu, arba iš aliuminio lydinių. Šiuolaikiniuose automobiliuose cilindrų bloko detalės gaminamos iš aliumonio. Iš aliumonio gaminama, todel kad sumažintų variklio svorį.
- Microsoft Word 586 KB
- 2014 m.
- 11 puslapių (1236 žodžiai)
- Universitetas
- Aivaras
-