Dailės pamokos planas: grafika, frotažo technika, giminingos spalvos



Pamokos planas. Dalykas. Dailė. Data. 2016-11. Tema. „Rudeninė grafika frotažo technika“. Darbas dviems pamokoms. II pamoka. Ugdymo uždaviniai. Supažindinti su vaizduojamosios dailės rūšimi - grafika frotažo technika. A4 formato lapuose frotažo technika naudojant giminingas spalvas ir medžių lapus pasidengti foną grafiniam piešiniui. Juodu tušu įvesti plonas linijas, apvedžiojant medžio lapų kontūrus ir vidurio gyslų linijas. Fone tušu įvesti taškiukus. Darbą atlikti tvarkingai. Mokymosi motyvacijos skatinimas. Pažangos ir pasiekimų vertinimas. Pamokos eiga.
4.2. A4 formato lapuose frotažo technika naudojant giminingas spalvas ir medžių lapus pasidengti foną grafiniam piešiniui;
4.3. Juodu tušu įvesti plonas linijas, apvedžiojant medžio lapų kontūrus ir vidurio gyslų linijas;
5. Metodai. Vaizdusis aiškinimas, asociacijų paieška klasėje, IKT skaidrių demonstracija, individualus kūrybinis darbas.
6. Mokymosi motyvacijos skatinimas. Pagyrimai, nuolatinis grįžimas prie pamokos temos, galutinio rezultato vizija, geriasnių darbų aptarimai po užduočių etapų atlikimo, geriausių darbų eksponavimas bendroje mokyklos bendruomenės erdvėje.
8. Priemonės. Mokytojai: IKT skaidrės su frotažo ir grafikos pavyzdžiais ir aprašymu, grafikos piešinių pavyzdžiai, galutinio, siektino rezultato pavyzdžiai, spalvų ratas.
Mokiniams: popieriaus lapas su pradėtu piešiniu, spalvoti pieštukai, keli medžio lapai (baigusiems foną tik – praeitos pamokos piešinys), juodas tušas, plunksna, plunksnakotis (arba bambukinė lazdelė), laikraštis suolui užsitiesti.
Pristatau, kad šiandieną pratęsime praeitos pamokos darbą, prisiminsime, ką sužinojome praeitą pamoką ir darbą stengsimės pabaigti. Išsidaliname praeitos pamokos darbus. Kol kas prašau nieko nepiešti, būti atidiems ir aktyviai dalyvauti pokalbyje su mokytoja.
Prašau pažvelgti į skaidres prisiminti ir stengtis savais žodžiais paaiškinti, kas tai yra frotažo technika. Po mokinių atsakymų apibendrinu: