Darbuotojo, kaip asmenybės saviraiškos galimybės Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje


Santrauka. Summary. Įvadas. Literatūros analizė. Darbuotojų saviraiškos teoriniai aspektai. Darbuotojų saviraiškos ištakos. Saviraiškos svarba šiuolaikinėje organizacijoje. Saviraiškos tobulinimo galimybės. Vadovo įtaka darbuotojo asmeninei saviraiškai. Organizacijos mikroklimato įtaka darbuotojo saviraiškai. Darbuotojo asmeninių savybių įtaka jo saviraiškai. Darbuotojų, kaip asmenybės saviraiškos galimybės kazlų rūdos kazio griniaus gimnazijoje. Situacijos analizė. Tyrimo organizavimas ir metodika. Tyrimo imtis. Apklausos duomenų analizė. Tyrimo rezlutatų aptarimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Darbo rezultatai. Tyrimo metu nustatyta, jog respondentų saviraiškai didžiausią įtaką daro jų pačių noras tobulėti. Motyvacija saviraiškai taip pat daro didelę reikšmę, tad labai svarbus yra motyvacijos priemonių pasirinkimas.

Second Analyze the major Kazlų Ore Kazys Griniaus high school staff self-expression-inducing factors.

3rd Submit proposals and decisions on how to improve the opportunities for self-expression Kazlų Ore Kazys Griniaus gymnasium.

Methods. The study used a quantitative research method. – questionnaire.

Results. The study found that the respondents' self-expression mainly affected by their own desire to excel. Motivation for self-expression as well as a significant weight, and very important is the motivation for the choice of means.Keywords. Self-expression, motivation, needs.

Temos aktualumas. Darbuotojų saviraiškos galimybės yra labai svarbus aspektas, nes kiekvienas darbuotojas turi kompetencijų, kurių pagalba galima pagerinti įmonės veiklą. Tačiau darbuotojų saviraiškai viešosiose organizacijose per didelis dėmesys nėra skiriamas. Tai yra dėl to, kad ne visi darbdaviai suvokia motyvacijos reikšmę darbo kokybei, bei darbuotojo galimai įgyti kompetencijai. Savirealizacija leidžia darbuotojui atksleisti savo stipriąsias puses, ir jas nuolat tobulinti.

Realizuoti save, yra kiekvieno iš mūsų tikslas, o organizacijos turi būti įrankis tam, kad pasiektume ne tik savo tikslų, bet kartu ir organizacijos bendrų tikslų. Pagal A. Maslovą, saviraiška yra aukščiausias savirealizacijos taškas, kai žmonės tampa individais, ir labai skiriasi vienas nuo kito, dėl skirtingų gabumų, tikslų, ar poreikių.

Kalbant apie Lietuvose esančias ugdymo įstaigas, galime teigti jog kiekvienas specialistas – mokytojas, dėstytojas, yra žmogus jaučiantis aistrą tam tikrai sričiai, ir realizuoti save jam yra labai svarbu.

Bet visgi, ar saviraiškos galimybės darbuotojams ugdymo įstaigose yra palankios?

Taigi apibrėžkime problemą – ar darbuotojams yra sudaromos tinkamos saviraiškos galimybės darbo aplinkoje?

Tyrimo objektas – Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos mokytojų saviraiška.

Darbo tikslas - Įvertinti gimnazijos darbuotojų saviraiškos galimybes, bei pateikti sprendimus kaip gerinti gimnazijos darbuotojų saviraiškos galimybes.

2. Išanalizuoti pagrindinius Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos darbuotojų saviraišką skatinančius veiksnius.

3. Pateikti siųlymus bei sprendimus, kaip pagerinti darbuotojų saviraiškos galimybes Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje.

Tyrimo metodika : buvo atliekamas kiekybinis tyrimas – anketavimo būdu. Apklausta 49 respondentai – gimnazijos darbuotojai. Gauti rezultatai susisteminti, pateiktos naudingos rekomendacijos be pasiūlymai.

Darbuotojų saviraiškos tema yra sulaukusi dėmesio tiek iš psichologų, teoretikų, mokslininkų, kurie nagrindėjo motyvacijos teorijas, tiek tų kurie nagrinėjo žmogaus kaip asmenybės galimybes ir jo įnašą į bendrą organizacijos sėkmę. Galima pavardinti bent keletą gerai žinomų asmenų, tokių kaip Abraham Maslow (1908-1970) kuris nagrinėjo žmogaus poreikių hierarchiją, ir aukščiausiu jos lygmeniu įvardino saviraišką.

Šioje dalyje bus nagrinėjamos saviraiškos sąvokos, ištakos, jos sąsaja su darbuotojų pasitenkinimu darbu, motyvacijos įtaka saviraiškos ugdymui. Be motyvacijos, yra neatsiejama ir saviraiška, tad aptarsime saviraiškos priklausomybę nuo motyvacijos, motyvacijos įtaką saviraiškos galimybėms, bei motyvacijos metodus, kuriais galima pageriniti organizacijos darbuotojų saviraiškos galimybes.

  • Microsoft Word 137 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 46 puslapiai (8570 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ignas
  • Darbuotojo, kaip asmenybės saviraiškos galimybės Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Darbuotojo, kaip asmenybės saviraiškos galimybės Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje . (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/darbuotojo-kaip-asmenybes-saviraiskos-galimybes-kazlu-rudos-kazio-griniaus-gimnazijoje.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:15
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo