Klientų logistinio aptarnavimo pelno ir išlaidų analizė



Šių dienų logistika yra labai įvairiapusė, jungianti skirtingas veiklos sritis. Visas logistinės veiklos rūšis pagal funkcijas kartu su kiekviena iš jų susijusiais sprendimais galima suskirstyti į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinės veiklos rūšys: vartotojų aptarnavimo standartai, transportavimas, atsargų valdymas, užsakymų tvarkymas. Pagalbinės veiklos rūšys: sandėliavimas, medžiagų valdymas, medžiagų ir produktų įsigijimas, produkcijos įpakavimas, informacijos apdorojimas ir tvarkymas.
Naujų bruožų logistika įgijo tada, kai įvairios logistikai priskiriamos veiklos sritys susijungė į visumą ir sudarė strategiškai naują sistemą. Kiekvienoje įmonėje pagrindinė logistikos užduotis yra nukreipti profesinę įvairių logistikos specialistų veiklą viena kryptimi, siekiant optimalaus galutinio rezultato – kuo mažesniais kaštais padidinti klientų aptarnavimo lygį ir gauti kiek įmanoma didesnį pelną.
Operatyvus logistikos uždavinys – žaliavų ir produkcijos minimalių atsargų geografinį išdėstymą organizuoti taip, kad būtų patenkinami klientų poreikiai.
Taip pat svarbus yra bendrasis logistikos uždavinys – palaikyti priimtina klientų aptarnavimo lygį mažiausiomis bendrosiomis sąnaudomis.
- Microsoft Word 142 KB
- 2013 m.
- 14 puslapių (2505 žodžiai)
- Universitetas
- Vladislav
-