Kritinis mąstymas ir aktyvaus mokymosi galimybės tikybos pamokose



Tikybos mokymo uždaviniai. Aktyvūs mokymo metodai tikybos pamokose.
Įvadas. Kas yra kritinis mąstymas. Svarba. Humanizmas ir dehumanizavimas. “Bankinis” ugdymas ir jo kritika. Dialogas ir kritinis mąstymas. Aktyvių metodų svarba ugdant kritinį mąstymą. Aktyvūs metodai. Mokymo proceso organizavimas. Aktyvaus mokymo metodų taikymas tikybos pamokose. Išvados. Literatūros sąrašas.
Darbo objektas. Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokoje.
Darbo tikslas. Atskleisti kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybes tikybos pamokoje.
Uždaviniai:
1)Paaiškinti kas yra kritinis mąstymas.
2)Išsiaiškinti kritinio mąstymo svarbą.
3)Nusatatyti kuo susijęs humanizmas ir kritinis mąstymas.
4)Pasiaiškinti “Bankinio” ugdymo sąvoką ir tokio ugdymo kritiką .
5)Apžvelgti kas yra bendro tarp kritinio mąstymo ir dialogo.
6)Parodyti aktyvių metodų svarbą ugdant kritinį mąstymą.
7)Pateikti aktyvių mokymo metodų pavyzdžių.
8)Pateikti pamokos struktūrą, planą, paremtą aktyviais mokymo metodais.
9)Apibūdinti aktyvius mokymo metodus taikomus tikybos pamokose.
Kritinis mąstymas ir aktyvaus mokymosi galimybės tikybos pamokose. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/kritinis-mastymas-ir-aktyvaus-mokymosi-galimybes-tikybos-pamokose.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:25