Kultūrinė revoliucija projektas


Kultūrinė revoliucija. Sąvokos. Euforija – pakili. Menas kaip prekė. Vartotojų visuomenė paskatino. Meno centras. Tarptautiniu meno centru. Jaunimo kutūra. XX a. II pusė pasižymėjo galingu jaunimo savimonės pakilimu. Keitėsi tradicijos, dovovės ir elgesio normos. Mada vartotojams. Mada – vartotojų. Mokslo raida. Xx amžiuje buvo. Mobilieji telefonai. Branduolinė energetika. Elektroninė bankininkystė. Robotai. Organų persodinimas. Žiniasklaidos galia. Žiniasklaida turėjo milžinišką įtaką žmogui.


Euforija – pakili nuotaika. ,,Fluxus” – XX a. II pusės meno kryptis, kurios šalininkai siekė panaikinti ribą tarp meno ir gyvenimo. Hepeningas – meno pakraipa: inprovizuotas renginys iš kelių dažnai nesusijusių veiksmų gatvėje ar kitoje aplinkoje. Hipiai – XX a. 7 deš. kilęs jaunimo judėjimas. Pacifizmas – kova už taiką. Popartas – dailės kryptis, kaip kūrybos priemones naudojanti populiarius įvaizdžius ir populiąrią kultūrą. Postmodernizmas – XX a. pabaigos kultūros bei meno tendencijų ir krypčių visuma.

Vartotojų visuomenė paskatino naujų meno formų atsiradimą: Džeksonas Polokas atrado naują tapybos būdą: ant drobės tėkšdamas dažus išgaudavo vaizdus; Dailininkas Endis Varholas kūriniuose naudodavo išdidintus populiarios sriubos skardinių atvaizdus, gėrimų buteliukus, portretus. Jurgis Mačiūnas savo kūriniais, improvizuotais renginiais siekė šokiruoti žiūrovą, kelti aktualias visuomenės problemas.

  • MS PowerPoint 11962 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (384 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Austėja
  • Kultūrinė revoliucija projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kultūrinė revoliucija projektas . (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/kulturine-revoliucija-projektas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 14 d. 00:06
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo