Laivas „STI Camden“ ir jo maršrutas


Įvadas. Samprata apie laivą, jo sąndarą bei įranga. Bendra informacija. Laivo jėgainė ir pagalbiniai mechanizmai. Laivo eskizų analizė. Laivo mechanizmai ir įranga. Laivo pludrūmas ir stovumas skaičiavimo pavyzdžiai. Susipažinimas su laivu, instruktažai, vidaus tvarkos taisyklės. („Familiarization“Laivo sistemos. Nusausinimo Sistema. Balastinė Sistema. Buitinio vandens tiekimo sistema. Nutekamųjų vandenų Sistema. Kondicionavimo sistema. Laivo priežiūra. Laivo korpuso, dėnio, anstato priežiūra. Laivo triumų valymas ir jų paruošimas pakrovimui. Laivo triumų dangčių, hermetiškų durų, iliuminatorių, liukų, dangtelių priežiūra. Dažymo darbai laive. Kova už laivo gyvybingumą. Kova su vandeniu. Kova su ugnimi. Priemonės dingus pagrindiniam aprupinimui. Laivo aprūpinimas gelbėjimo ir gelbėjimosi įranga. Įgūlos pasirengimas avarinėms situacijoms. Laivo valdymas ir laivavedybos pagrindai. Laivo kelio žymėjimo ypatumai. Laivo vietos nustatymas įvairiais būdais. Jūrinių ir kranto būdėjimų organizavimas. Laivo švartavimas. Vairininko pareigos. Jūros aplinkos taršos prevencija. Anglų kalbos žinojimas ir taikymas. Helmsman’s duties and responsibilities. Standard Wheel Orders as per “SMCP”. “NAVTEX” messages rading and understanding. Literatūra. Priedai.


Tyrimo tikslas – išmokti taikyti ir išplėsti studijų metu įgytas teorines žinias praktinėje veikloje, atlikti savarankiškas užduotis.

Tyrimo uždaviniai:

Susipažinti ir surinkti informaciją.

Laivo sandara ir įranga.

Laive esančios sistemas.

Kokie yra vykdomi laivo priežiūros darbai.

Laivo krovos darbai (pagal laivo veiklos specifiką).

Laivo gyvybingumas ir žmonių gyvybių jūroje išsaugojimas.

Laivo valdymas ir laivavedybos pagrindai.

Kokia jūros aplinkos taršos prevenciją.

Jūrinės anglų kalbos užduotys.

Pirmoji jūrinė praktika buvo atlikta tanklaivyje ,,STI Camden”, tai yra Oil/Chemical tanklaivis turintis 1A ledo klase su kuria gali plaukti Baltijos juromis kai ledo storis siekia 0.8m. Laivas gabenama įvairius skystus krovinius (nafta, dyzeliną ir kitus kuro mišinius), bendros krovininių triumų talpos yra 42641.400 3 .

Tankeris „STI Camden” buvo pastatytas 2014 metais Pietų Korėjoje „HYUNDAI MIPO DOCKYARD CO. ULSAN” laivų statykloje. Tanklaivis yra registruotas po „Marshall Islands” vėliavą, savininkas „SCORPIO COMMERCIAL MANAGEMENT – MONACO”. Pagrindinis Laivo plaukiojimo rajonas yra Baltijos ir Šiaurės jūros.

Pagrindinė informaciją apie laivą ir jo techninės charakteristikas pateikiama žemiau esančioje lenteleje:

Laivo pagrindinis variklis yra “Hyundai B&W 6S50ME B9.3 (TIER II)“ gamybos. Dvitaktis, penkių cilindrų, reversuojamas su pastovaus slėgio pripūtimo turbina. Generuoja 8502 kw prie 104.5 apsukų per minute.

Esminis laivo mažas pagrindinio variklio uždavinys – sukurti varomąją jėgą ir plukdyti laivą. Pagrindinis variklis yra gyvybiškai svarbi, pilnai automatizuota mašina, kuri gali būti valdoma iš trijų vietų: tiltelio, centrinio valdymo punkto bei vietinės manevravimo stoties, esančios prie pat variklio, skirtos avariniams atvejams. Daugybė skirtingų daviklių padeda nuolatos stebėti įvairius parametrus, tokius kaip temperatūra pagrindiniame variklyje, kiekviename cilindre, vožtuve bei išmetamosiose dujose, slėgius aušinimo ir tepimo sistemose bei praneša apie nenumatytus pakitimus. Avarinės situacijos metu, jei variklio parametrai viršija nustatytą ribą, variklis automatiškai sumažina apsukas ar net pilnai sustabdo veikimą. Variklis yra varomas mazutu arba dyzelinu. Taip pat, mašinų skyrius yra Class A1 tipo, todėl mechanikai mašinų skyriuje dirba įprastinėmis darbo valandomis nuo 8 iki 17 valandos, tamsiuoju paros metu variklių skyrius yra nepilotuojamas. Saugumą užtikrina budintysis 2 asis arba 3 iasis mechanikas. Kuris iš jų budi priklauso nuo lyginės ar nelyginės kalendorinės dienos. Signalizacijos konsolės yra karininkų bei įgulos valgyklose, poilsio kambariuose, krovininių operacijų valdymo punkte bei tiltelyje. Kuomet laivas yra manevriniame rėžime ir plaukia siaurumose bei sudėtingose vietovėse, variklių skyriuje nuolatos budi mechanikas.

Taip pat laive yra įrengti trys “DAIHATSU DIESEL MFG” pagalbiniai dyzeliu varomi elektriniai generatoriai kurių galingumas siekia 675 kw. prie 900 apsukų/min. Vieno pagalbinio generatoriaus produkcija – 720 kW. Priklausomai nuo reikalingo energijos kiekio gali būti naudojamas atitinkamas generatorių skaičius. Kuomet laivas yra pakraunamas arba iškraunamas naudojant laivo pompas, tokiu atveju du elektriniai generatoriai turi būti įjungti.

  • Microsoft Word 34548 KB
  • 2022 m.
  • Lietuvių
  • 78 puslapiai (10823 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marius
  • Laivas „STI Camden“ ir jo maršrutas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Laivas „STI Camden“ ir jo maršrutas. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/laivas-sti-camden-ir-jo-marsrutas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 04:57
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo