Produkto įvedimas į rinką Kelionė dviračiais



Įvadas. Naujo produkto įvedimas į rinką teoriniu aspektu. Verslo aplinkos analizė. Konkurencinė analizė. Naujo produkto įvedimo į rinką būdai. Naujo produko įvedimo į rinką strategija. Naujo produkto ,,kelionių laikas‘‘ įmonėje įvedimo į rinką galimybės. Turizmo įmonės ,,Kelionių laikas‘‘ pristatymas. Naujo produkto pristatymas. Turizmo įmonės ,,Kelionių laikas‘‘ verslo aplinkos analizė. Konkurencinė analizė. Lietuvos vartotojų nuomonės tyrimas dėl pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais įvedimo į turizmo įmonės „Kelionių laikas“ rinką. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.
Problema. Maža paklausa turizmo įmonėje „Kelionių laikas“.
Tikslas. Nustatyti turizmo įmonės „Kelionių laikas“ naujo produkto – pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais, įvedimo į rinką galimybes.
Objektas. Pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais įvedimas į „Kelionių laikas“ rinką.
Uždaviniai:
•Atlikti mokslinės literatūros analizę produkto įvedimo į rinką tematika;
•Pristatyti turizmo įmonę „Kelionių laikas“;
•Atlikti rinkos tyrimą;
•Išsiaiškinti ir apibendrinti turizmo įmonės „Kelionių laikas“ naujo produkto – pažintinės dviračių kelionės Dubysos regioninio parko takais, įvedimo į rinką galimybes;
•Pateikti išvadas ir siūlymus.
- Microsoft Word 142 KB
- 2014 m.
- 32 puslapiai (6901 žodžiai)
- Kolegija
- Kornelija
-
Produkto įvedimas į rinką Kelionė dviračiais. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/produkto-ivedimas-i-rinka-kelione-dviraciais.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:26