Reklama internetinėje erdvėje


Reklama internetinėje erdvėje. Įvadas. Interneto taikymas. Reklamos Internete svarba. Reklamos internete svarba. Reklamos Internete pagrindiniai vertinimo kriterijai. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos internete tikslai. Interneto vartotojai. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Privalumai. Trūkumai. Išvados.

  • MS PowerPoint 169 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (729 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sygas
  • Reklama internetinėje erdvėje
    10 - 9 balsai (-ų)
Reklama internetinėje erdvėje. (2016 m. Balandžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklama-internetineje-erdveje.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 21 d. 01:04
×