Reklama Maxima prekybos centre



Darbo tikslas: išanalizuoti prekybos centro Maxima naudojamas reklamos priemones.
Reklama yra viena iš geriausių priemonių pritraukti klientą ir taip pakelti prekės ar paslaugos paklausą. Ji padeda vartotojams lengviau orientuotis esamoje prekių ir paslaugų įvairovėje.
Reklama bet kokiu atveju paveikia. Žmonės daro psichologinį poveikį vieni kitiems – psichologiškai stiprus žmogus veikia silpnojo žmogaus valią. Reklama turi tokią pačią įtaką, nors žmogus to nesupranta ir neigia. Taigi reklama ne tik suteikia informaciją, bet ir “padeda“ apsispręsti. Reklamos kūrėjai stengiasi įtikinti pirkti prekę, o ne vien susipažinti su jos būvimu. Nė viena įmonė neleis pinigų tam, kad praneštų apie prekę, nesitikėdamas, kad ją kažkas pirks.
Reklama yra ne išlaidos, o investicijos. Neinvestavęs negali tikėtis grąžos.
Gera reklama pasibeldžia į slapčiausiai žmogaus sielos kerteles ir anksčiau ar vėliau “priverčia“ nusipirkti reklamuojamą prekę.
Reklama prideda prekėms vadinamųjų papildomų psichologinių vertybių, sukuria jų įvaizdį, kuris įsitvirtina pirkėjo pasąmonėje arba sąmonėje ir tampa motyvu, renkantis prekę. Kuriant prekės įvaizdį, siekiama, kad žmogus pirktų ne pačią prekę, bet pažadus, viltis, galimybes.
Reklamą geriausiai apibūdina tokie žodžiai „Reklama verčia žmones pirkti daiktus, kurių jiems nereikia, už pinigus, kurių jie neturi“.