UAB „Maxima“ įmonės prekių realizavimo politika



Įvadas. UAB ,,maxima“ prekybos įmonės veikla bei plėtros perspektyvos. UAB ,,maxima“ prekybos įmonės verslo aplinka. UAB ,,maxima“ prekybos įmonės realizavimo politika. UAB ,,Maxima“ PĮ vietos vertinimas. UAB ,,Maxima“ PĮ asortimento ir teikiamų papildomų paslaugų politika. UAB „Maxima” prekių kainų ir kokybės vertinimas. UAB „Maxima” įmonės paskirstymo ir komunikacijos kanalai. UAB „Maxima” prekių judėjimo proceso nuo tiekėjo iki parduotuvės planavimas. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra.
Remiantis pateikta schema, matoma, kad ,,MAXIMA GRUPĖ, UAB“ apima ir vadovauja dar 7 ioms dukterinėms įmonėms skirtingose šalyse, kurios teikia pirkimo (MAXIMA, UAB), e prekybos (BARBORA, UAB), vaistinių (EUROAPOTHECA, UAB) paslaugas ir informacinių technologijų (FRANMAX, UAB) grupės įmonėms teikiančias paslaugas. Dukterinė bendrovė ,,MAXIMA LT, UAB“ taip pat yra įsteigusi nekilnojamo turto antrines bendroves (MAXIMA INTERNATIONAL SOURCING, UAB) ir (31 SPECIALIOSIOS PASKIRTIES NT ĮMONĖ), kurių tikslas teikti pirkimo ir derybų paslaugas bendrovės prekybos tinklams. Taip pat pagal schemą matyti, kad pati Maxima grupė priklauso dar didesnei bendrovei ,,VILNIAUS PREKYBA, UAB).
Taip pat reikėtų pabrėžti, kad Maxima turi ir nuosavus prekės ženklus: ,,Well done“ bei „Optima linija“, kuriais siūloma klientams įsigyti kokybiškus, kasdieninius produktus už pakankamai žemą kainą. Plačiu prekių asortimentu Maxima siekia, kad klientai galėtų visus svarbius pirkinius nusipirkti vienoje vietoje, o tai dar yra vadinama kaip ,,One Stop Shop“. ,,One Stop Shop“ teikdami daug paslaugų dažnai siekia, kad piliečiai, klientai, paslaugų teikėjai, kurie stengėsi rasti geriausius sprendimus, produktus mažesnėmis kainomis, bet kokiu atveju būtų patenkinti (Gashi 2019: 185). Maxima parduotuvės verslo strategija galima sakyti yra pagrįsta produktų įvairove, vietos plėtra ir dideliu klientų skaičiumi ir jų ištikimybe, o tai skatina reguliarios skirtingų prekių kainų akcijos ir taikomos nuolaidos. Galima teigti, kad akcijos yra puiki marketingo priemonė pritraukti daugiau klientų, kurie pasinaudos nuolaidomis ir įsigys prekes. ,,Priimtina ir patraukli kaina padeda įmonei sulaukti daugiau dėmesio ir yra linkusi skatinti pardavimus.“ (Kutkaitytė 2020: 21).
Maxima norėdama išlaikyti konkurenciją, nuolat investuoja į skaitmenines naujoves, kurios pagerina klientų aptarnavimą. Kaip pavyzdys galėtų būti internetinė apsipirkimo platforma ,,Barbora“, kuri leidžia pirkėjams apsipirkti, neišeinant iš namų ir užsisakyti, kad prekės būtų pristatomos į pageidautiną vietą. Toks apsipirkimo būdas tampa vis populiaresniu, o ypatingai jis tapo reikšmingu pandemijos COVID 19 metu, kai buvo vengiama žmonių kontakto. Dar vienas pavyzdys tai, kad Maximoje kaip ir daugelyje kitų mažmeninės prekybos įmonių yra įrengtos savitarnos kasos, kurios leidžia žmonėms apsipirkti greičiau ir patogiau. Maxima turi savo nuosavą programėlę, kurią klientas gali parsisiųsti į savo mobilųjį telefoną ir sekti akcijas, naudotis nuolaidų kortele ir matyti kokią pinigų sumą sutaupo ir kiek prikaupia iš gautų taškų.
Kalbant apie UAB „Maxima“ plėtros perspektyvas, įmonė nuolat ieško naujų sprendinių, kaip ir kur galima patobulinti teikiamų paslaugų plėtrą. 2024m. pradžioje „Maxima Grupė“ skyrė daugiau lėšų parduotuvių tinklo modernizavimui ir logistikos centrų plėtrai. Lietuvoje pradėtas naujo logistikos centro statybos projektas, siekiant padidinti efektyvumą. Nors Lietuvoje tinklas jau yra tvirtai įsitvirtinęs, šiuo metu didžiausia plėtra vyksta Lenkijoje („Stokrotka“ tinklas) ir Bulgarijoje („T Market“) (Maxima internetinis puslapis). Siekiant didesnių plėtros galimybių būtų galima skverbtis į Vokietiją, 85mln. populiacijai pasiūlyti savo prekybos tinklą. Dėl didelios populiacijos išlieka mažesnė tikimybė, kad plėtra Vokietijoje gali būti nesėkminga. Taip pat ,,maxima“ bendrovei būtų galima pasiūlyti investuoti į mažesnių parduotuvių tokių kaip ,,maxima X“ dydžio formato modernizavimą ir patobulinimą, nes dažniausiai mažesniuose miesteliuose ten nėra įdiegtų savitarnos kasų, kas mažoje parduotuvėje yra nepatogu, nes reikia laukti ilgai eilėse ir sukelia pirkėjams nepatogumus. Modernizuojant parduotuves tuo pačiu būtų galima padidinti esamą prekių asortimentą, įtraukti daugiau ekologiškų maisto produktų, taip pat ir sezoninių prekių, kas padidintų pirkėjų skaičių.
- Microsoft Word 905 KB
- 2025 m.
- Lietuvių
- 24 puslapiai (4442 žodžiai)
- Universitetas
- Radvilė
-