Rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai uab “Philip Morris Lietuva”



Baigiamojo darbo turinys (išvardinti pagrindinius nagrinėtinus klausimus) . rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai UAB philip morris Lietuva : ekonomikos bakalauro baigiamasis darbas / mokslinis vadovas asist. Bakalauro studijų baigiamajame darbe nagrinėjami rėmimo komplekso elementai bei jų panaudojimas UAB philip morris Lietuva .
šio darbo tikslas – įvertinti rėmimo komplekso elementus ekonominiu ir socialiniu požiūriu UAB philip morris Lietuva .
Bakalauro studijų baigiamojo darbo tyrimo objektas – rėmimo komplekso elementų analizė. Atliekant šią analizę, buvo sprendžiami sekantys uždaviniai.
Išanalizavus literatūrą, išsiaiškinti pagrindinius teorinius tabako rinkoje naudojamų rėmimo komplekso elementų ypatumus.
Pritaikyti literatūroje pateiktus svarbiausius rėmimo komplekso elementų panaudojimo metodus UAB philip morris Lietuva .
Apsvarstyti tabako reklamos problematiškumą, apžvelgiant pasaulinės praktikos patirtį bei Lietuvos įstatyminę bazę.
Panaudotas UAB philip morris Lietuva užsakymu atliktas vartotojų tyrimas, kuriame dalyvavo Lietuvos gyventojai nuo 18 iki 65 metų amžiaus. Tyrimo duomenys padėjo nustatyti tikslinę rinką, į kurią turėtų būti išanalizuota literatūra patvirtino, kad rėmimo komplekso dalys tabako įmonėse atitinka bendras rėmimo organizavimo ypatybes, kas įtakoja pardavimus, o tai yra vienas iš svarbiausių elementų, gerinant bet kokios įmonės veiklą.
Tabako gaminių reklamos draudimas nesumažina rūkančiųjų skaičiaus, todėl labiau reikėtų paanalizuoti tabako vartojimo ištakas ir taip ieškoti galimo sprendimo varianto.
Esant oligopolijos sąlygoms, vykdant pardavimų skatinimą, didėja UAB philip morris Lietuva ribiniai bei vidutiniai kaštai, taip pat didėja paklausa, kas leidžia įmonei gauti 35250lt pelną pardavimų skatinimo ciklo metu.
Siūlome rekomendacijų planą 2Pardavimų skatinimo nešamas pelnas įvairių akcijų ir reklaminių priemonių pagalba UAB philip morris Lietuva Reklamos agento pagrindinės darbo priemonės septynių kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelną. Įgyvendinant šį uždavinį įmonė rinkoje susiduria su didesniu ar mažesniu skaičiumi varžovų-konkurentų, siekiančių, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomus produktus. Todėl įmonė turi nuolat stebėti rinkoje vykstančius pokyčius, atlikti rinkos tyrimus, vykdyti išsamią šių tyrimų analizę, siekiant geriau išaiškinti bei patenkinti vartotojų poreikius.
- Microsoft Word 150 KB
- 2011 m.
- 70 puslapių (16499 žodžiai)
- Universitetas
-