Restorano rinkodara


Restorano rinkodara. Rinkodara. Rinkos dalies išskyrimas. Konkurencijos analizė.


Pagrindiniai kavinės „Kampelis“ lankytojai bus šeimos su vaikais, norintys smagiai praleisti laiką

Kavinės ,,Kampelis ” veiklą įtakos vidiniai ir išoriniai veiksniai, arba kitaip sakant, įmonė veiks tam tikroje ją supančioje aplinkoje, į kurią veikdama įmonė turės atsižvelgti ir nuolat reaguoti.

Stambios bendrovės turi didelius plotus, bet vargsta dažnai su senais, nenašiais įrengimais, nes nauji brangiai kainuoja, beto dažnai įsiskolinusios biudžetui ir bankui. Ši konkurentų grupė nelabai pavojinga, kol bendrovės išlieka stambios ir neoperatyvios. Bet jei įsigytų šiuolaikiškų technologijų, gali pasidaryti itin konkurentiškos. Didesnę įtaką verslui gali daryti mažos ir vidutinės įmonės, įsteigusios barus , kurios pajėgia operatyviai reaguoti į rinkos poreikių kitimą.

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (653 žodžiai)
  • Mokykla
  • Justina
  • Restorano rinkodara
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Restorano rinkodara. (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/restorano-rinkodara.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 19 d. 09:22
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo