Rinkodaros veiklos įvertinimas Sportland



Uab „sportland“ rinkodaros veiklos įvertinimas. Įvadas. Įmonės rinkodaros veiklos teoriniai aspektai. Rinkodaros aplinkos samprata. Perspektyvų tyrimas. Tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Rinkodaros komplekso elementai. „sportland“ įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas. Uab „sportland“ įmonės pristatymas. Uab „sportland“ įmonės misija. Uab „sportland“ įmonės rinkodaros tikslai. Uab „sportland“ įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Uab „sportland“ įmonės rinkodaros makroaplinkos analizė. Uab „sportland“ įmonės rinkodaros mikroaplinkos analizė. Uab „sportland“ įmonės rinkodaros perspektyvų tyrimas. Uab „sporland“ įmonės tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Uab „sportland“ įmonės prekių analizė. Uab „sportland“ įmonės prekių analizė. Uab „sportland“ įmonės kainų bei prekių analizė. Uab „sportland“ įmonės prekių paskirstymo analizė. Uab „sporland“ įmonės prekių rėmimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Klausimynas. Klausymino išvados.
Tyrimo objektas. UAB „Sportland“.
Tikslas. Išanalizuoti teorinius ir praktinius įmonės rinkodaros veiklos aspektus.
Uždaviniai:
1.Išanalizuoti įmonės produkcijos perkamumą.
2.Remiantis knygų autoriais pristatyti rinkodaros veiklos teorinius aspektus.
3.Išnagrinėti rinkodaros mikro ir makro aplinkas.
4.Išanalizuoti įmonės rinkodaros veiklą, rementis moksline literatūros šaltiniais.
Problema. Įmonė nežino ir detaliai nesidomi savo konkurentais.
Rinkodaros veiklos įvertinimas Sportland. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-ivertinimas-sportland.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 21:13