Rinkos segmentavimas UAB „Uoga uoga“



Nr. Atlikite rinkos segmentavimą Nustatykite pasirinktos įmonės tikslinę rinką ir apibrėžkite jos rinkodaros strategiją. Pasirinkta įmonė UAB „ Uoga uoga “. Rinkos tipas. Rinkos segmentavimas Geografiniai požymiai. Demografiniai požymiai. Psichografiniai požymiai. Vartotojų elgsenos požymiai. Rinkos aprėmimo strategija. Pozicionavimas. Vartotojai. Tikslinių rinkos segmentų augimas.
Rinkos tipas, segmentavimas (kriterijai, charakteristikos), tikslinių segmentų nustatymas (segmentų patrauklumas, segmento parinkimas), rinkos aprėpimo strategijos, pozicionavimas. Pagrįskite.
Rinkos tipas – pagrindinis tipas yra vartojimo prekių rinka, kurioje vartotojai yra atskiri asmenys arba šeimos, perkantys prekes asmeniniam naudojimui, tačiau tuo pačiu metu UAB „Uoga uoga“ savo prekėmis parduoda kitoms įmonėms perpardavimui, todėl taip pat gali būti priskiriama, prie prekybininkų – tarpininkų rinkos, kurios pagrindiniai vartotojai yra asmenys arba firmos, perkančios UAB „Uoga uoga“ produktus su tikslu perparduoti.
Ne daugiau kaip 5 km. Nuotolis nuo paštomato.
Vienišos, vedusios, išsiskyrusios, našlės merginos – moterys, jaunos be vaikų, jaunos su vaikais, paauglės.
Pajamų dydis – nuo 600 Eur vienam asmeniui per mėnesį.
Asmeninės savybės – savarankiškumas, visuomeniškumas, atsakingumas, besimėgaujantys gyvenimu.
Ieškoma nauda – ekologiškumas, prieinama kaina, kokybiškas aptarnavimas, aukšta prekės kokybė, malonaus kvapo prekė.
Rinkos aprėmimo strategija – diferencijuotas marketingas, nes daugelis UAB „Uoga uoga“ prekių yra suskirstytos pagal taip tikrus kriterijus, prekių racionas yra platus, kad kiekvienas galėtų išsirinkti kažką tinkamo sau t.y. įmonė gamina ne vienarūšę produkciją, o savo produkciją teikia ne vienam rinkos segmentui, o stengiasi prisiderinti prie kiekvieno poreikių ir patekti į atskirus rinkos segmentus. Visų pirma prekės yra suskirstytos į tam tikras kategorijas pvz. prekės veidui, kūnui, plaukams ir t.t., tačiau rinka nėra vienalytė ir pirkėjams yra reikalingos skirtingos prekės su skirtingomis savybėmis, tad UAB „Uoga uoga“ siūlo skirtingas prekes, vartotojams ieškantiems skirtingos naudos, t.y. veido priežiūros priemonių pasiūla apima prekes skirtas drėkinti arba maitinti odai, taip pat vieni produktai skirti senėjimo požymiams slopinti t.y. brandesnėms moterims, kiti yra skirti jaunesnio amžiaus merginoms, susiduriančioms su problemine oda, kuri dažniausiai vargina jaunesniame amžiuje. Taip pat skirtingų linijų prekės skiriasi ne tik išvaizda, bet ir kaina. Kitas svarbus aspektas, tai kad skirtingų moterų / merginų, poreikiai skiriasi – vienoms patinka kremai – kitoms kaukės, todėl įmonė siūlo abu šiuos variantus, siekdama pritraukti kuo didesnę rinką.
- Microsoft Word 18 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 4 puslapiai (1316 žodžiai)
- Kolegija
- Ūla
-